قطع همکاری بارسلونا با یک موسسه حقوقی؛ دلیل: مشاوره به مسی برای جدایی!

قطع همکاری بارسلونا با یک موسسه حقوقی؛ دلیل: مشاوره به مسی برای جدایی!

خبرگزاری فوتبالی – بارسلونا با موسسه حقوقی Cuatrecasas به دلیل مشاوره با مسی بابت خروجش قطع همکاری می‌کند.

به گزارش فوتبالی، باشگاه بارسلونا که این روزها حواشی زیادی را در پی اخبار جدایی مسی در اطراف خود حس می‌کند تصمیم گرفته با یک موسسه حقوقی که به مسی بابت جدایی از بارسلونا مشاوره می‌دهد قطع همکاری کند.

مارکا نوشته در جریان فکسی که مسی به باشگاه فرستاده و به آن‌ها درخواست جدایی‌اش را اعلام کرده است پای Cuatrecasas در میان بوده و وکلای این موسسه به مسی این توصیه را کرده‌اند. موسسه Cuatrecasas یک موسسه حقوق است که در زمینه قوانین به بانک‌ها، موسسات تجاری و بیزینس‌ها مشاوره می‌دهد و حالا بارسلونا باور دارد که این موسسه در جدایی احتمالی مسی از بارسا دخیل است و این مسئله غیر قابل قبول است.

در حال حاضر قرارداد مسی با بارسلونا مهم‌ترین نکته در این جدایی است. بازیکن آرژانتینی اعتقاد دارد می‌تواند به صورت رایگان از بارسا جدا شود اما  بارسا اعتقاد دارد بندی که چنین حقی به مسی می‌دهد تا تاریخ ۱۰ ژوئن اعتبار داشته و هر باشگاهی بخواهد او را خریداری کند باید حق فسخش، یعنی ۷۰۰ میلیون یورو را بپردازد. در واکنش به این مسئله هم وکلای مسی گفته‌اند با توجه به تعطیلی بوجود آمده در دوران کرونا، قرارداد هم شامل آن تاخیر می‌شود و به این ترتیب آن بند هنوز هم قابل اجراست.

1101