ایموبیله: نمی‌خواهیم حضور کوتاهی در لیگ قهرمانان داشته باشیم

ایموبیله: نمی‌خواهیم حضور کوتاهی در لیگ قهرمانان داشته باشیم

خبرگزاری فوتبالی – مهاجم تیم لاتزیو اعتقاد دارد آن‌ها در لیگ قهرمانان فصل آینده نمی‌‌خواهند حضوری کوتاه مدت داشته باشند.

به گزارش فوتبالی، ایموبیله در جدیدترین گفت و گوی خود به شبکه تلویزیونی لاتزیو گفته: ما در این تابستان تغییر چندانی نداشته‌ایم. مانند چند سال اخیر که فقط بازیکنان و مربیان رشد کرده‌اند. حالا فصلی جدید را در پیش داریم که در آن در لیگ قهرمانان حضور داریم و می‌خواهیم خودمان را در سری آ تثیبت کنیم. بابت ۴ سال گذشته  تحت نظر سیمونه اینزاگی راضی هستیم و اگرچه قرنطینه به ما ضربه زد اما به سرعت به روال عادی برگشتیم. کفش طلا؟ حس خوبی بود که توانستم با گلم مقابل برشا، لواندوفسکی را پشت سر بگذارم. برنده شدن کفش طلا آسان نیست. مخصوصا پس از تعطیلی فراوان دوران قرنطینه اما با گذراندن زمان کنار خانواده‌ام شارژ روحی شدم.

ایموبیله در ادامه افزود: حالا لیگ قهرمانان را در پیش داریم که می‌دانم چقدر پرتنش و سخت خواهد بود. سخت است تا حضور در ۳ تورنمنت را مدیریت کنید اما نمی‌خواهیم در لیگ قهرمانان فقط یک حضور کوتاه مدت داشته باشیم. می‌خواهیم از آن لذت ببریم. حضور پپه رینا؟ او تاثیر خودش را به دلیل آن که یک بازیکن حرفه‌‌ای است روی شما می‌گذارد. او یک بازیکن بین المللی است.

1101