گزارش روز؛ اسطوره‌های بارسلونا و دلایل خداحافظی با این باشگاه

گزارش روز؛ اسطوره‌های بارسلونا و دلایل خداحافظی با این باشگاه

خبرگزاری فوتبالی – لیونل مسی اولین ستاره دنیای فوتبال نیست که می‌‌خواهد از بارسلونا جدا شود و آخرین نفر هم نخواهد بود.

به گزارش فوتبالی، این روزها می‌تواند آخرین روزهای مسی در باشگاه بارسلونا باشد اما پیش از او هم ستارگانی بوده‌اند که بارسا را ترک کرده‌اند. مارکا به تعدادی از این بازیکنان و دلایل خداحافظی‌شان پرداخته است.

مارادونا
او تنها ۲ سال در بارسا حضور داشت اما مثل مسی به دلیل مشکلات با مدیریت از نیوکمپ رفت و به ناپولی پیوست. مارادونا با جدایی از بارسلونا بزرگتر شد.

برند شوستر
او دوران خوبی در بارسا داشت اما در جریان فینال اروپایی بارسا در سال ۸۶ که قرار بود او اولین پنالتی زن بارسا باشد،‌در دقیقه ۸۵ تعویض شد. او روی نیمکت ننشست، و ورزشگاه را ترک کرد تا عاقبتش اتمام قرارداد باشد.

میشايیل لادروپ
او رابطه خوبی با کرایف نداشت و به همین دلیل از بارسلونا به رئال مادرید رفت.

روماریو
یکی از بهترین بازیکنان بارسلونا بود. روماریو پس از جام جهانی ۹۴ به زمان بیشتری برای استراحت نیاز داشت و در تمرینات پیش فصل بارسلونا حضور نداشت تا کرایف او را اخراج کند.

رونالدو
رونالدو با آماری فوق‌العاده از آیندهوون به بارسا آمد اما احساس کرد به او توجه نمی‌شود. او پس از مدت کوتاهی به اینتر پیوست.

لوئیس فیگو
هیچکس نمی‌تواند پیوستن او به رئال مادرید را فراموش کند. مشکلات او با مدیریت باعث شد در انتقالی ۶۱ میلیون یورویی به سانتایگو برنابئو برود.

رونالدینیو
حواشی اطراف او باعث شد تا پپ عذرش را بخواهد و شاعر فوتبال با ۲۵ میلیون یورو به میلان بپیوندد.

زلاتان ابراهیموویچ
این مهاجم سوئدی با مبلغ ۷۸ میلیون یورو در سال ۲۰۰۹ به بارسا پیوست اما روابطش از همان ابتدا با گواردیولا سرد بود. عاقبت او با کینه‌ای که از سرمربی بارسا پیدا کرده بود،‌بارسا را ترک کرد.

نیمار
او کامل کننده مثلث MSN در کنار مسی و سوارز بود اما نتوانست به پول هنگفت پاریسی‌ها پشت کند. نیمار البته می‌خواست از زیر سایه مسی هم درآید اما هیچگاه به موفقیت‌های دوران بارسلونایش نرسید تا همچنان به دنبال فرصتی برای همکاری دوباره با مسی باشد.

1101