ادعای مارکا: سران بارسلونا از مدت‌ها پیش تصمیم مسی را می‌دانستند

ادعای مارکا: سران بارسلونا از مدت‌ها پیش تصمیم مسی را می‌دانستند

خبرگزاری فوتبالی - به نظر می‌رسد که تصمیم مسی برای جدایی از بارسلونا قطعی است چرا که او به سران بارسا اطلاع داده که در تست پزشکی تیم برای تمرینات پیش فصل شرکت نخواهد کرد. اکنون روزنامه‌ی مارکا مدعی شده است که وکلای لیونل مسی از حدود 45 روز پیش از اینکه مسی به سران بارسلونا فکس بفرستد به آن‌ها گفته‌اند که لئو قصد جدایی دارد.

به گزارش فوتبالی، به نظر می‌رسد که سران بارسلونا از تصمیمی که مسی در این تابستان می‌خواست بگیرد اطلاع داشته‌اند. مسی چند روز پیش فکسی را برای باشگاه بارسلونا ارسال کرد و در آن تقاضای جدایی خود را به صورت رسمی مطرح کرد. اکنون مارکا در گزارشی گفته است که سران بارسلونا از حدود یک ماه و نیم پیش از تصمیم مسی آگاه بوده‌اند، چرا که نمایندگان فوق‌ستاره‌ی آرژانتینی با مدیران بارسلونا گفتگو کرده‌اند و آن‌ها را از تصمیم لیونل مسی برای جدایی از بارسا آگاه کرده‌اند.

گفته می‌شود که جوزپ ماریا بارتومئو و سایر مدیران بارسلونا نمی‌خواهند اجازه دهند که مسی به عنوان یک بازیکن آزاد باشگاه را ترک کند و به لئو گفته‌اند که زمان استفاده از بند فسخ به پایان رسیده است و او نمی‌تواند به طور یک‌طرفه قراردادش را فسخ کند و تبدیل به بازیکن آزاد شود، اما طبق گزارش مارکا مسی خیلی زود تر این مسئله را به سران بارسا اطلاع داده و برای همین مدعی است که می‌تواند از این بند استفاده کند. باید دید که نتیجه‌ی این کشمکش ها به کجا خواهد رسید و در روز های آینده چه اتفاقاتی می‌افتد.

1470