تاوان سفر گواردیولا برای مذاکره با مسی؛ پیش فصل را از دست می دهد!

تاوان سفر گواردیولا برای مذاکره با مسی؛ پیش فصل را از دست می دهد!

خبرگزاری فوتبالی -- پپ گواردیولا سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی به بارسلونا سفر کرده است و برخی مدعی شده اند که او قصد مذاکره با نزدیکان لیونل مسی و راضی کردن آنها را دارد. در حقیقت منچسترسیتی محتمل ترین گزینه برای ستاره آرژانتینی است و به نظر می رسد که سفر مربی کاتالان برای جلب رضایت مسی است و به صورت اتفاقی انجام نشده است.

به گزارش فوتبالی، البته به نظر می رسد که این سفر چندان هم برای گواردیولا نتایج خوبی نخواهد داشت. در حقیقت همه افرادی که از اسپانیا به انگلیس سفر می کنند باید چهارده روز در قرنطینه اجباری باشند. پپ گواردیولا سرمربی اسپانیایی نیز باید دو هفته در قرنطینه باشد و بدین ترتیب بخش قابل توجهی از اردوی پیش فصل تیمش را از دست خواهد داد. 

فصل برای منچسترسیتی از 31 شهریور آغاز خواهد شد که در آن زمان باید در هفته اول لیگ انگلیس به مصاف ولورهمپتون بروند. اگر گواردیولا دوشنبه به منچستر برگردد و قرنطینه در ان زمان برایش شروع بشود، به موقع می تواند به هفته اول مسابقات برسد. اما احتمالا چند روز دیرتر به انگلیس برمی گردد و شاید اولین بازی فصل منچسترسیتی را به علت حضور در قرنطینه از دست بدهد. البته به نظر می رسد که اگر او بتواند مسی را مجاب به پیوستن به تیمش کند، این اتفاق چندان هم برایش ناخوشایند نخواهد بود.

4125