میلان همچنان شرایط هافبک چلسی را دنبال می‌کند

میلان همچنان شرایط هافبک چلسی را دنبال می‌کند

خبرگزاری فوتبالی - به نظر می‌رسد که باشگاه میلان همچنان به دنبال جذب تیمو باکایوکو، هافبک فرانسوی چلسی است. باکایوکو فصل 2018/19 را به طور قرضی در میلان توپ زده بود و سران باشگاه ایتالیایی به این بازیکن علاقه‌ی ویژه‌ای دارند.

به گزارش فوتبالی، استفانو پیولی پس از ابقای خود به عنوان سرمربی میلان به دنبال تقویت خط هافبک تیمش است و باکایوکو گزینه‌ای مناسب به نظر می‌رسد. این بازیکن فصل گذشته را به طور قرضی در موناکو توپ زد. به گفته‌ی توتو اسپورت، میلان در حال مذاکره با سران چلسی است تا بتواند روی مبلغی مناسب برای این بازیکن به توافق برسد. چلسی برای این بازیکن 26 ساله مبلغ 30 میلیون یورو می‌خواهد اما سران میلان امیدوارند که بتوانند با مذاکره این رقم را کاهش دهند. جانلوکا دی مارتزیو، خبرنگار مشهور اسکای اسپورت ایتالیا، هم تایید کرده است که باشگاه میلان با چلسی به طور رسمی وارد مذاکرده شده تا بتواند این هافبک دفاعی را به میلان بازگرداند و این مذاکرات همچنان ادامه دارند.

باکایوکو چندی پیش در این باره گفته بود:" همه می دانند که میلان در قلب من است و من خاطرات بسیار خوبی از آنجا به یاد دارم. در حال حاضر بازیکن چلسی هستم. در فوتبال باید صبر کنیم و ببینیم چه می‌شود."

1470