لیورپول (4)1-1(5) آرسنال؛ آرتتا دومین جامش را هم برد

لیورپول (4)1-1(5) آرسنال؛ آرتتا دومین جامش را هم برد

خبرگزاری فوتبالی - آرسنال توانست در ضربات پنالتی مقابل لیورپول به پیروزی برسد و اولین جام فصل 21-2020 را با کسب سوپرجام انگلیس از آن خود کند.

به گزارش فوتبالی، آرسنال در نیمه اول با گل پیر امریک اوبامیانگ مهاجم گابونی پیش افتاد اما مینامینو ژاپنی در نیمه دوم بازی را به تساوی کشاند تا کار به پنالتی کشیده شود. در ضربات پنالتی آرسنالی ها همه ضربات خود را به گل تبدیل کردند در حالی که لیورپول یک ضربه را از دست داد. در نهایت میکل آرتتا سرمربی آرسنال دومین جامش را کسب کرد. او که کمتر از یک سال است مربیگری می کند پس از کسب جام حذفی توانست سوپرجام انگلیس را هم ببرد تا تعداد جامهایش در تیم لندنی را به عدد دو برساند و کم کم خودش را به عنوان یک مربی صاحب سبک مطرح کند. 

لیورپول با هدایت یورگن کلوپ بدین ترتیب فصل را با شکست و از دست دادن یک جام به پایان برد. شاید یکی از انتقادها به کلوپ در فصل گذشته این بود که چرا با وجود اقتدار در لیگ انگلیس در بقیه تورنمنت ها موفق ظاهر نشد و مربی آلمانی و تیمش قطعا تلاش خواهند کرد تا در فصل اینده شرایط را دستخوش تغییر کنند. به هر صورت سوپرجام انگلیس اولین جام فصل 21-2020 در پنج لیگ معتبر بود که قطعا هواداران آرسنال از این پیروزی شاد و خرسند هستند.

4125