آزپیلیکوئتا: هازارد می‌تواند ارزش خود را به رئال مادرید نشان دهد

آزپیلیکوئتا: هازارد می‌تواند ارزش خود را به رئال مادرید نشان دهد

خبرگزاری فوتبالی - ادن هازارد سال‌های درخشانی را در چلسی سپری کرده بود اما در رئال مادرید هیچ نشانه‌ای از آن هازارد نداشت. آزپیلیکوئتا، مدافع کناری اسپانیایی چلسی، معتقد است که او در رئال هم به فرم خوب خود باز خواهد گشت.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید در تابستان گذشته ادن هازارد را به خدمت گرفت و شماره‌ی هفتی که سال‌ها بر تن کریستیانو رونالدو بود را به او داد. هازارد در اولین فصلش در سانتیاگو برنابئو عملکرد خوبی نداشت اما هواداران رئال مادرید همچنان امیدوارند که او بهتر شود. سزار آزپیلیکوئتا در گفتگو با رادیو مارکا گفت:" هازارد در این فصل به دلیل مصدومیت با مشکل روبرو شد و 100 درصد نبود. امیدوارم که او بتواند ریتم خود را برای کمک به تیمش پیدا کند. شک ندارم که رئال مادرید بازیکنان با کیفیت زیادی دارد و ادن می تواند ارزش خود را در آن تیم نشان دهد. بیایید امیدوار باشیم که همان ادن هازاردی را که در چلسی دیدیم، بتوانیم در رئال مادرید هم ببینیم."

مدافع چلسی در مورد حرف و حدیث هایی که پیرامون انتقال مسی به لیگ برتر انگلیس وجود دارد، گفت:" برای ما به این معناست که رقابت بسیار بیشتر خواهد شد ، اما دیدن او در لباسی غیر از بارسلونا در فصل جدید عجیب خواهد بود. در انگلیس ، انتظارات زیادی در مورد این موضوع وجود دارد. خواهیم دید چه اتفاقی می افتد."

1470