ضربه بزرگ به نایکی و پی اس جی؛ نیمار با پوما به توافق رسید

ضربه بزرگ به نایکی و پی اس جی؛ نیمار با پوما به توافق رسید

خبرگزاری فوتبالی - شرکت تولیدی لوازم ورزشی پوما در سالهای اخیر توانسته با پرداخت 700 میلیون یورو با باشگاه هایی نظیر منچسترسیتی، آیندهوون، میلان و والنسیا به توافق برسد و قراردادش با دورتموند را تمدید کند. این شرکت حتی توپ لالیگا را هم تولید می کند.

به گزارش فوتبالی، شرکت آلمانی پوما حالا پس از چندین سال تلاش توانسته با نیمار قرارداد ببندد. در حقیقت ستاره پی اس جی روز سه شنبه پس از پانزده سال از شرکت نایکی جدا خواهد شد. کمپانی آمریکایی از 13 سالگی نیمار حامی ستاره برزیلی بود اما از روز سه شنبه قرار است که جای خود را به پوما بدهد.  در حقیقت نایکی به حدی به نیمار علاقه داشت که در زمانی که این بازیکن در سانتوس بازی می کرد برای باشگاه برزیلی نیز البسته ورزشی تولید می کرد. 

نیمار در تبلیغات اخیر شرکت نایکی حضور نداشته است و قطعا جدایی وی ضربه مهمی برای باشگاه آمریکایی خواهد بود. پی اس جی به طور مثال به لطف خرید نیمار توانست قرارداد خوبی با نایکی ببندد و سالی هفتاد میلیون یورو از این شرکت آمریکایی دریافت کند اما نایکی قطعا با از دست دادن نیمار ضربه بزرگی را خواهد خورد چرا که از سال آینده فقط با پی اس جی ، اینتر ، چلسی، تاتنهام و گالاتاسرای از میان تیم های بزرگ قرارداد خواهند داشت. از دست دادن نیمار و واگذار کردنش با پوما قطعا ضربه بزرگی به پی اس جی و نایکی خواهد بود.

4125