اونزوئه: امیدوارم مسی به منچسترسیتی برود؛ او برای خود حق تصمیم‌گیری دارد

اونزوئه: امیدوارم مسی به منچسترسیتی برود؛ او برای خود حق تصمیم‌گیری دارد

خبرگزاری فوتبالی - خوان کارلوس اونزوئه، که بین سال‌های 2014 تا 2017 دستیار لوئیز انریکه در بارسلونا بود، از رفتن مسی به منچسترسیتی استقبال کرده است.

به گزارش فوتبالی، اونزوئه سابقه‌ی همکاری با پپ گواردیولا، سرمربی کنونی منچسترسیتی، را در بارسلونا دارد و اکنون امیدوار است که در صورت اینکه مسی بارسا را ترک کرد، منچسترسیتی را به عنوان مقصد خود انتخاب کند. او گفت:" از یک طرف ، اگر مسی از بارسلونا جدا شود ، دوست دارم که او با افرادی که از قبل آنها را می شناسد و با آن‌ها به یاد اوقات قدیمی می افتد و موفقیت مشترکی را با آنها احساس کرده است، دوباره کار کند. امیدوارم به منچسترسیتی برود، این را صادقانه می گویم. مطمئن هستم که تصمیمش بسیار سخت خواهد بود. همچنین ، مطمئن هستم که او خاطراتی عالی از دورانش با پپ دارد چرا که همه در کنار پپ بزرگ شده و رشد یافته‌اند. این یک واقعیت است ، نه فقط بازیکنان بلکه هرکسی که در کادرفنی نیز کار کرده این‌گونه است. از دیگران هم این حرف‌ها را احساس کرده و شنیده‌ام."

اونزوئه درمورد شرایطی که مسی باید در آن تصمیم گیری کند، گفت:" به نظرم پیچیده است زیرا او فردی باهوش و شخصیتی عالی است ، گرچه بسیار درونگراست. این لحظه‌ای بحرانی نیست. مطمئن هستم که او اوضاع را کاملاً ارزیابی کرده است. او برای خود حق تصمیم گیری دارد و سزاوار آن است. می‌توانیم در مورد بهترین یا بدترین راه صحبت کنیم. من چیزی نمی‌گویم زیرا نمی دانم چه اتفاقی در این باشگاه افتاد اما او این حق را دارد. در قراردادهایی كه او در سالهای گذشته امضا كرده است، این حق به او داده شده. این باشگاه راه را باز گذاشته است تا به او فرصت تصمیم گیری بدهد. او می‌داند که می‌تواند انگیزه هایی دیگر در باشگاهی دیگر پیدا کند ، تغییری که گاهی ضروری است."

1470