ترکیب لیورپول و آرسنال مشخص شد؛ به دنبال اولین جام فصل

ترکیب لیورپول و آرسنال مشخص شد؛ به دنبال اولین جام فصل

خبرگزاری فوتبالی - ترکیب آرسنال و لیورپول برای بازی سوپرجام انگلیس مشخص شد.

به گزارش فوتبالی، آرسنال به عنوان قهرمان جام حذفی با هدایت میکل آرتتا با این ترکیب در بازی امشب وارد میدان می شود: مارتینز، بیرین، داوید لوئیز، هلدینگ، تیرنی، مایتلند نیلز، الننی، ژاکا، ساکا، انکتیا، اوبامیانگ.

از سویی لیورپول هم با هدایت کلوپ با این ترکیب پا به میدان گذاشته است: آلیسون، ویلیامز، گومز، فن دایک، رابرتسون، فابینیو، میلنر، واینالدوم، مانه، صلاح و فیرمینو.

این بازی تکلیف اولین جام بزرگ در میان پنج لیگ بزرگ اروپا در فصل 21-2020 را مشخص خواهد کرد. آرسنال می خواهد به روند خوبش در پایان فصل گذشته و جام حذفی ادامه بدهد. آرتتا با قهرمانی جام حذفی انگلیس توانست اولین جام فصل را به دست بیاورد در حالی که لیورپول می خواهد از همین حالا ثابت کند که به دنبال جامهای بزرگ است. آنها در دو فصل اخیر چمپیونزلیگ و لیگ برتر انگلیس را برده اند و خیلی مهم است که بتوانند فاتح سوپرجام انگلیس شوند و جامی جدید را به افتخارات خود اضافه کنند.

به هر صورت این بازی از این لحاظ هم خاص است که شاید آخرین بازی برخی بازیکنان دو تیم باشد. به طور مثال واینالدوم مذاکراتی جدی با بارسلونا داشته و شاید  راه نیوکمپ را در پیش بگیرد.

4125