آغاز تمرینات شهر خودرو از دوشنبه

آغاز تمرینات شهر خودرو از دوشنبه

خبرگزاری فوتبالی- بازیکنان شهر خودرو دور جدید تمرینی خود را برای شرکت در ادامه رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا از دوشنبه آغاز می‌کنند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، شهر خودرویی‌ها که پس از اتمام لیگ نوزدهم، تمرینات‌شان تعطیل شد و به دنبال انتخاب سرمربی جدید به جای سهراب بختیاری زاده بودند، گویا توافقات نهایی را با مهدی رحمتی انجام داده‌اند و وی از روز دوشنبه رسماً کار خود را در قامت سرمربی-گلر آغاز خواهد کرد؛ عنابی‌پوشان که باید دو هفته دیگر در ادامه رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا شرکت کنند، باید روز دوشنبه خود را به کادرفنی جدید شهر خودرو معرفی نمایند.

 کادرفنی که به زودی به صورت رسمی از سوی باشگاه شهر خودرو اعلام خواهد شد و دستیاران جدید مهدی رحمتی در شهر خودرو معرفی می‌شوند؛ البته هنوز چون و چرای ادامه همکاری رحمتی با شهر خودرو در لیگ بیستم مشخص نیست اما اردوی جدید این تیم قرار است از روز دوشنبه برگزار شود و رحمتی سکان هدایت این تیم را در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا برعهده دارد.

گویا مهدی جباری سرپرست این تیم هم استعفای خود را تقدیم مالک شهر خودرو کرده است تا به صورت کامل کادرفنی شهر خودرو دست‌خوش تغییر شود.

 تیم شهر خودرو ایران در گروه B لیگ قهرمانان آسیا با تیم‌های شباب الاهلی، پاختاکور و الهلال همگروه است که آن‌ها در دو بازی آغازین خود متحمل دو شکست شده‌اند و باید دوشنبه 24 شهریورماه در سومین دیدار مرحله گروهی در قطر به مصاف شباب الاهلی بروند.

7474