بنفیکا و رئال مادرید توافق کرده‌اند، ماریانو از جزئیات اطلاعی ندارد!

بنفیکا و رئال مادرید توافق کرده‌اند، ماریانو از جزئیات اطلاعی ندارد!

خبرگزاری فوتبالی – رئال مادرید و بنفیکا بر سر انتقال ماریانو دیاز به توافق رسیدند اما خود این بازیکن در توافق دخیل نبوده است!

به گزارش فوتبالی، بنفیکا با باشگاه رئال مادرید بر سر انتقال قرضی ماریانو دیاز به توافق رسیده است. این توافق شامل یک بند خرید برای باشگاه پرتغالی جهت دائمی کردن قرارداد در پایان فصل ۲۱-۲۰۲۰ خواهد بود اما علی رغم توافق بین دو باشگاه این انتقال متوقف شده زیرا نه خود ماریانو دیاز از جزئیات این انتقال خبر داشته و نه مدیر برنامه‌های او.

طبق گزارشی که مارکا منتشر کرده، دیاز از هیچکدام از بندهای قرارداد خبر نداشته و این مسئله یعنی ممکن است با انتقال به بنفیکا مخالفت کند یا علاقه‌ای به انتقال قرضی نداشته باشد و یا حتی دوست نداشته باشد زیر نظر خورخه خسوس، مربی تیم بنفیکا فعالیت کند.

دیاز که فصل گذشته زیر نظر زیدان فرصت چندانی برای گلزنی پیدا نکرد و علی‌رغم گلزنی در ال کلاسیکو هیچ‌گاه نتوانست گزینه اصلی سرمربی فرانسوی رئالی‌ها برای حضور در ترکیب باشد، فصل گذشته تیم‌های زیادی را خواهان خود می‌دید اما به هیچکدام پاسخ مثبت نداد تا همچنان در رئال بماند. او حالا اما با توجه به اینکه تقریبا گزینه سوم سرمربی برای حضور در ترکیب اصلی است می‌تواند با حضوری قرضی در تیم‌های دیگر، ‌توانایی‌هایش را نشان دهد تا اگر به رئال مادرید برگشت با حضوری قدرتمند خودش را در سانتیاگو برنابئو اثبات کند.
1101