رونالدو و رونالدینیو: پائولو مالدینی سرسخت‌ترین رقیبمان بوده است

رونالدو و رونالدینیو: پائولو مالدینی سرسخت‌ترین رقیبمان بوده است

خبرگزاری فوتبالی – رونالدو لوئیز نازاریو دلیما و رونالدینیو اعلام کردند پائولو مالدینی سرسخت ترین بازیکنی است که مقابل آن‌ها بازی کرده.

به گزارش فوتبالی، این دو اسطوره برزیلی که به همراه تیم‌های باشگاه و تیم ملی توانسته‌اند افتخارات زیادی کسب کنند از پائولو مالدینی به عنوان بهترین و سرسخت‌ترین رقیب فوتبالی‌شان نام بردند.

رونالدینیو در گفت و گو با مجله ۴۴۲ درباره بهترین حریفی که مقابلش بازی کرده گفته: قطعا مالدینی. مهارت‌های زیادی داشت. تمام تلاش‌های من را بی اثر و خود من را شگفت زده می‌کرد.

در همین زمینه،‌ رونالدو لوئیز نازاریو در گفت و گو با روزنامه ایتالیایی ایل مساجرو گفته: سرسخت‌ترین حریفی که مقابلش قرار گرفته‌ام؟ پائلو مالیدنی سرسخت‌ترین مدافع بود. در میان دیگر مدافعان ایتالیایی‌ها می‌توانم از کاناوارو و نستا و پیترو ویرکوود یاد کنم.

رونالدو در ادامه گفته: بازی مقابل توتی برای من یک افتخار بود. او یک قهرمان واقعی و یک انسان خوب است. ما اغلب یکدیگر را در جریان فیلمبرداری‌های تبلیغاتی می‌دیدیم. افتخار می‌کنم که با او هم نسل بوده‌ام.

مالدینی ۵۲ ساله که هم‌اکنون در کادر مدیریتی باشگاه میلان فعالیت می‌کند در تمام عمر فوتبالی‌اش در تیم آث میلان بازی کرده و توانسته به همراه این تیم ۷ قهرمانی در سری آ و ۵ قهرمانی در لیگ قهرمانان بدست آورد. او در سال ۲۰۰۹ از فوتبال خداحافظی کرد.

1101