تماس نیمار و دیماریا با مسی؛ به پاریسن ژرمن بیا!

تماس نیمار و دیماریا با مسی؛ به پاریسن ژرمن بیا!

خبرگزاری فوتبالی – نیمار و دیماریا شخصا با مسی ارتباط برقرار کرده‌اند تا او را راضی به حضور در پاریسن ژرمن کنند.

به گزارش فوتبالی، بسیاری از رسانه‌ها از منچستر سیتی و اینتر به عنوان جدی‌ترین تیم‌های خواهان مسی نام برده‌اند اما به نظر می‌رسد باید پاریسن ژرمن را هم در این مسابقه وارد کرد زیرا آن‌ها هم شانس کمی برای امضای قرارداد با مسی ندارند.

در همین زمینه مارکا نوشته علاقه‌‌ای جدی از سوی پاریسن ژرمن نسبت به جذب مسی وجود دارد زیرا هم آنخل دیمار در تیم ملی آرژانتین با او هم تیمی بوده و هم نیمار روابط خوبی با او دارد. به این ترتیب مسی می‌تواند روی پیوستن به پاریسن ژرمن هم به عنوان یک گزینه حساب کند.

لئوناردو،‌ مدیر ورزشی پاریسن ژرمن با نماینده مسی در این رابطه صحبت کرده و از برنامه‌های تیم پاریسی برای او گفته است. در حال حاضر به نظر می‌رسد علاقه مسی به پیوستن به منچستر سیتی بیشتر باشد اما حضور بازیکنانی که روابط خوبی با او دارند می‌تواند شانس حضور او در پاریس را افزایش دهد.

طبق اخباری که لو پاریزین منتشر کرده، دیماریا و نیمار با مسی تماس‌هایی برقرار کرده‌اند تا او را متقاعد کنند به PSG بپیوندد زیرا در کنار هم می‌توانند در رختکن پاریسی‌ها شرایط خوبی را تجربه کنند و هر زمان فضای رختکن یک تیم خوب بوده موفقیت‌های زیادی نصیب آن تیم شده است.

1101