انتقادات تند استویچکوف؛ دارند مسی را با لگد از تیم بیرون می‌اندازند!

انتقادات تند استویچکوف؛ دارند مسی را با لگد از تیم بیرون می‌اندازند!

خبرگزاری فوتبالی – استویچکوف از مدیران بارسلونا به شدت انتقاد می‌کند.

به گزارش فوتبالی، هریستو استویچکوف یکی از منتقدان جدی باشگاه بارسلونا در رفتار با لیونل مسی است. مسی چندی پیش با ارائه یک فکس به باشگاه اعلام کرده می‌‌خواهد از بارسا جدا شود اما جوزپ بارتومئو، مدیر بارسلونا هنوز با این مسئله موافقت نکرده است.

در همین زمینه هریستو استویچکوف،‌ بازیکن اسبق بلغارستانی تیم بارسلونا در گفت و گو با TUDN گفته: ما در حال پاک کردن یک افسانه هستیم و داریم بهترین بازیکن تاریخ بارسلونا را با لگد از تیم بیرون می‌اندازیم!

استویچکوف در ادامه گفته: ما داریم نام او را لکه می‌گیریم و کاریزمایش را از بین می‌بریم. من یک عضو باشگاه هستم و به همین دلیل می‌‌گویم در حال لکه‌دار کردن نام او هستیم. هیئت مدیره همه چیز را خراب کرده است. به نظر می‌رسد آن‌ها می‌خواهند هواداران را مقابل بازیکنان قرار دهند. من توانسته‌ام به همراه تیم قهرمان لالیگا شوم و اولین قهرمانی در اروپا را بدست آوردم اما نمی‌دانم چگونه عشقی که از هواداران گرفته‌ام را به آن‌ها برگردانم. این هیئت مدیره به خبرنگاران پول می‌دهد تا آتش بوجود آمده را شعله ور کنند. این برای یک باشگاه رقت انگیز است.

خود استویچکوف هم با شیوه‌ای دوستانه از بارسلونا جدا نشد. او در این رابطه گفته: نمی‌دانم چرا به ما، به بازیکنانی که تاریخ بارسا را ساخته‌ایم همیشه درب خروج نشان داده می‌شود. آن‌ها تصور می‌کنند ما می‌خواهیم آن‌ها را آزار دهیم زیرا به دنبال جایگاه آن‌ها هستیم. نمی‌دانم در ذهن آن‌ها چه می‌گذرد.

1101