شماره پیراهن پدیده اسپانیایی تازه وارد منچسترسیتی مشخص شد

شماره پیراهن پدیده اسپانیایی تازه وارد منچسترسیتی مشخص شد

خبرگزاری فوتبالی - تقدیر طوری رقم خورد تا درست در فصلی که داوید سیلوا پس از یک دهه منچسترسیتی را ترک می کند و راهی سوسیه داد می شود، یک اسپانیایی دیگر یعنی داوید سیلوا به تیم انگلیسی ملحق شود. بدین ترتیب تورس شماره داوید سیلوا را هم به ارث برد و در تیم جدیدش شماره 21 را به تن خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، فران تورس اولین خرید تابستان بارسلونا بود که از والنسیا به تیم انگلیسی ملحق شد. بی تردید داوید سیلوا یکی از مهمترین بازیکنان تاریخ باشگاه منچسترسیتی است چرا که مجسمه ای از وی در اطراف ورزشگاه اتحاد نیز نصیب شده است.حالا تورس با پوشیدن شماره سیلوا مسئولیت بزرگی به دوش خود خواهد داشت چرا که باید وارث شماره بازیکنی باشد که در سالهای اخیر نقش مهمی داشته سات.

باشگاه منچسترسیتی در پیامی در توییتر اعلام کرد که شماره 21 نصیب فران تورس خواهد شد چرا که این بازیکن همیشه گفته است که سیلوا را یک الگوی ایده آل برای خود می داند و همیشه با اشتیاق این بازیکن را دنبال کرده است.

فران تورس در تابستان مورد توجه باشگاه های دیگر نظیر بایرن مونیخ و رئال مادرید هم قرار داشت اما در نهایت اعتماد گواردیولا باعث شد تا راهی ورزشگاه اتحاد شود تا چالش بزرگی را در زندگی حرفه ای خود پیش رو داشته باشد.

4125