پیکه در روزهای پرهیاهوی بارسلونا چه می کند؟

پیکه در روزهای پرهیاهوی بارسلونا چه می کند؟

خبرگزاری فوتبالی - بارسلونا یکی از بحرانی ترین دوران های تاریخ خود را سپری می کند. پس از شکست تحقیرآمیز مقابل بایرن، اتفاقات دو هفته اخیر برای بارسلونا خیلی عجیب بوده است. در ابتدا کیکه ستین اخراج شد و رونالد کومان هلندی جای او را گرفت، بعد از آن کومان خواستار جدایی برخی بازیکنان باتجربه نظیر سوارز و ویدال شد و در نهایت مسی که از شرایط راضی نبود در نامه ای رسمی و ارسال فکس خواستار جدایی از بارسلونا شد.

به گزارش فوتبالی، جرارد پیکه یکی از کاپیتان های بارسلونا از اولین نفراتی بود که بعد از شکست مقابل بایرن مونیخ گفت که تغییر در تیم ضروری است و حتی پیشنهاد داد که اگر لازم باشد حاضر است از تیم جدا شود. اما در نهایت مشخص شد که کومان رویش حساب می کند. این بازیکن این روزها به دوراز همه حواشی به همراه خانواده اش به مالدیو رفته است تا تعطیلات را سپری کند.

پیکه اخیرا تصویری از خودش در کنار خانواده اش در جزیره ایتفاوشی در کشور مالدیو منتشر کرده است که به نظر می رسد او ترجیح داده به صورت کامل ریلکس کند و همه اتفاقات فصل گذشته را فراموش کند. میلان به همراه همسرش شکیرا و فرزندانش در این تعطیلات به سر می برد. پیکه یک ویلای شیک با هزینه شبی 1200 یورو را اجاره کرده است که حیاط اختصاصی با استخر بخشی از امکانات این ویلاها هستند. 

4125