بازداشت وکیل دی بروینه با شکایت ستاره بلژیکی

بازداشت وکیل دی بروینه با شکایت ستاره بلژیکی

خبرگزاری فوتبالی - پاتریک دی کاستر، وکیل کوین دی بروینه بازیکن منچسترسیتی پنجشنبه گذشته بازداشت شد و شب گذشته را در زندان سپری کرد.

به گزارش فوتبالی، دیلی میل گزارش داده است که وکیل دی بروینه با شکایت خود این بازیکن بازنشسته شده است. اختلاف حقوقی میان این دو در مورد قرارداد دی بروینه با ولفسبورگ در سالهای 2013 و 2014 باعث این اتفاق شده است. تحقیقات در مورد این پرونده در سال 2019 آغاز شد که دادگستری بلژیک، وکیل دی بروینه را به فرار مالیاتی متم کرده است.

در حقیقت دی کاستر به تخلف مالیاتی متهم است چرا که به نظر می رسد که مبالغ مربوط به قراردادهای دی بروینه با ولفسبورگ را بدون اطلاع ستاره بلژیکی به حسابی در لیختن اشتاین برده است. این کشور یک بهشت مالیاتی به شمار می رود و هدف وکیل ستاره بلژیکی نیز فرار مالیاتی بوده است. دی بروینه که از این قضیه اطلاع نداشته از وکیلش شکایت کرده است.

به هر صورت وکیل دی بروینه پنجشنبه شب را در زندان سپری کرده است و باید دید که این پرونده به کجا کشیده خواهد شد. دی بروینه بی تردید یکی از ستارگان اصلی منچسترسیتی است که در حال حاضر منتظر است تا بفهمد که اخبار در مورد پیوستن لیونل مسی به تیم انگلیسی به کجا خواهد کشید چرا که با حضور مسی قطعا سیتی به مدعی قهرمانی تورنمنت های مختلف تبدیل خواهد شد.

4125