مدیربرنامه‌های سابق گریزمان: او قبل از شکست مقابل بایرن می‌خواست جدا شود!

مدیربرنامه‌های سابق گریزمان: او قبل از شکست مقابل بایرن می‌خواست جدا شود!

خبرگزاری فوتبالی – مدیر برنامه های سابق گریزمان اعلان کرده پیش از دیدار مقابل بایرن مونیخ این بازیکن به دنبال راهی برای خروج از باشگاه بوده است.

به گزارش فوتبالی، آنتوان گریزمان در اولین فصل حضورش در بارسلونا به شدت روز‌های سختی را گذراند و به همین دلیل هم اریک اولهت،‌ کاشف و مدیر برنامه‌های سابق این بازیکن ادعا کرده او به دلیل گذراندن روزگار سخت در بارسا به دنبال پیدا کردن باشگاهی جدید بوده است.
به نظر می‌رسید گریزمان جایگاهی در بارسلونای فصل بعد نخواهد داشت اما پس از مکالمه این بازیکن با کومان،‌ او حالا اطمینان پیدا کرده شرایط خوبی در بارسا خواهد داشت.

اولهت در همین زمینه در گفت و گو با RMC گفته: قبل از شکست مقابل بایرن مونیخ،‌ تنها فکر و ذکر آنتوان جدایی از بارسلونا بوده است. واقعیت این است که گریزمان احساس کرد جزئی از برنامه‌های باشگاه نیست و او نمی‌تواند با این وضع ادامه دهد. او به طور جدی راه‌های خروج را بررسی می‌کرد. سپس مکالمه‌ای بین او و کومان بوجود آمد که به او اطمینان داده شد در آینده جایگاه خوبی خواهد داشت. کومان برنامه‌هایش را به گریزمان گفته زیرا گریزی در آینده در برنامه‌های کومان وجود دارد.

به نظر می‌رسد هیچ خطر خروجی گریزمان را تهدید نکند و او یکی از بازیکنان مهم کومان خواهد بود.

1101