دشان: همکاری مسی و گریزمان در بارسلونا مشکلی ندارد/ جدایی مسی به من مربوط نیست!

دشان: همکاری مسی و گریزمان در بارسلونا مشکلی ندارد/ جدایی مسی به من مربوط نیست!

خبرگزاری فوتبالی – سرمربی تیم ملی فرانسه درباره حواشی جدایی مسی و بارسلونا اظهار نظر نکرد و این مسئله را به مسی و بارسا مربوط دانست.

به گزارش فوتبالی، دیدیه دشان در جدیدترین گفت و گوی خود درباره شرایط فعلی بارسلونا و گریزمان گفته: نمی‌دانم. درباره شرایط بارسلونا باید بگویم چنین مسئله‌ای به من مربوط نیست و به بارسلونا و مسی مربوط است. درباره آن صحبت نمی‌کنم. درباره گریزمان و تاثیر این اتفاق روی آن باید بگویم باید منتظر ماند. این سوال بیشتر به نقش او در زمین مربوط است. او از بازی کنار مسی خوشحال بود. برخی اوقات بازی کنار مسی برایش خوب بود و برخی اوقات نه. همکاری این دو اصلا ناجور و متناقض نیست.

دشان در ادامه گفت: به من ارتباطی ندارد و من باید به مسائل دیگری بپردازم. این مسئله به باشگاه‌ها مربوط است. آنتوان فصل پیچیده‌ای پشت سر گذاشته اما این فصل بد هم باعث نشد تا تاثیرگذاری او متوقف شود. هرچند که شرایطش در اتلتیکو با اینجا متفاوت بوده است. در اتلتیکو تیمی حول مجور او ساخته شده بود اما این مسئله چیزی را درباره نقش مهمش در تیم ملی فرانسه تغییر نمی‌دهد و به مربیانی مربوط است که از سیستم‌های متفاوت استفاده می‌کنند و بازیکنان باید به هر نحو با سیستم هماهنگ شوند.

1101