مسی جدا شود کومان به سراغ چه کسی می‌رود؟

مسی جدا شود کومان به سراغ چه کسی می‌رود؟

خبرگزاری فوتبالی – رسانه اسپورت اعلام کرده باشگاه بارسلونا می‌خواهد در صورت جدایی مسی، سادیو مانه را جذب کند زیرا این بازیکن سابقه همکاری با کومان را در تیم ساوتهمپتون دارد.

به گزارش فوتبالی، به نظر می‌رسد باید کم کم جدایی مسی از بارسلونا را باور و بارسا را بدون مسی تصور کرد. رونالد کومان پیش از این گفته بود می‌خواهد تیمی حول محور مسی بسازد اما با توجه به جدایی احتمالی مسی حالا او باید شخص دیگری را در ترکیب، ستاره کند و شاید این سخت‌ترین کار دنیا باشد.

کومان پیشتر با فرانکی دی‌یونگ در تیم ملی هلند همکاری داشته اما به نظر می‌رسد او می‌خواهد با یک شاگرد سابق دیگر هم همکاری داشته باشد و او را به عنوان جانشین مسی به بارسلونا بیاورد.

بند جدایی مسی ۶۳۱ میلیون پوند ارزش دارد و اگر مسی با فعال کردن این بند جدا شود، کومان می‌‌تواند با دستی باز به فعالیت در بازار نقل و انتقاالات بپردازد. در همین زمینه هم رسانه اسپورت اعلام کرده بارسا می‌خواهد ۱۲۰ میلیون یورو از این پول را صرف خرید سادیو مانه کند که پیشتر سابقه همکاری با کومان را در تیم ساوتهمپتون داشته است. این رسانه نوشته کومان می‌خواهد خط حمله‌اش را با حضور گریزمان، ‌مانه و یک نفر از بین آنسو فاتی و دمبله بسازد.

1101