کومان خطاب به گریزمان: در اتلتیکو موفق بودی،‌ اینجا هم می‌توانی موفق باشی!

کومان خطاب به گریزمان: در اتلتیکو موفق بودی،‌ اینجا هم می‌توانی موفق باشی!

خبرگزاری فوتبالی – طبق اخبار منتشر شده توسط مارکا، چه مسی از بارسلونا جدا شود و چه در بارسا بماند، گریزمان فصل آینده نقشی مهم را در تیم بارسلونا تحت نظر کومان خواهد داشت.

به گزارش فوتبالی، این مهاجم فرانسوی که توسط بارتومئو غیر قابل فروش توصیف شده در اولین جلسه مکالمه خود با کومان نتایج مثبتی گرفته و اولین جملات رد و بدل شده بین او و سرمربی جدید بارسلونا بسیار مفید بوده است.

مارکا به نقل از اکیپ نوشته، رونالد کومان در اولین مکالمه‌اش با گریزمان گفته: تو توانستی در اتلتیکو مادرید کارت را با موفقیت انجام دهی و اینجا هم می‌توانی!
در واقع اولین پالس مثبتی که از کومان فرستاده شد مربوط به کنفرانس خبری‌اش بود که درباره گریزمان گفته بود او باید به پست اصلی‌اش یعنی مهاجم نوک برگردد. جایی که هم در اتلتیکو موفق بوده و هم در تیم ملی فرانسه.

گریزمان از زمانی که از اتلتیکو مادرید به بارسلونا پیوسته بیشتر در پست وینگر ایفای نقش کرده که پست تخصصی او نیست. به همین دلیل بسیاری معتقدند او اگر در پست اصلی‌اش بازی کند، کارایی بیشتری خواهد داشت.

مکالمه بین گریزمان و کومان پیش از جریانات فکس مسی بوده و حالا باید دید در صورت جدایی مسی و البته لوئیز سوارز،‌ گریزمان نقش پررنگ‌تری را در بارسلونا ایفا می‌کند یا خیر.

1101