مولر: مسی یکی از بهترین هاست و انتقال او برای فوتبال جذاب است

مولر: مسی یکی از بهترین هاست و انتقال او برای فوتبال جذاب است

خبرگزاری فوتبالی - جدایی لیونل مسی از بارسلونا قریب الوقوع به نظر می‌رسد. بارسلونا پس از شکست 8 بر 2 مقابل بایرن مونیخ وارد بحران بزرگی شد و توماس مولر معتقد است که انتقال لیونل مسی خبری جالب برای دنیای فوتبال است.

به گزارش فوتبالی، مولر در رویداد تبلیغاتی هافنر گفت:" روزی که مسی و بارسلونا راه‌های جداگانه‌ی خود را طی کنند ، باید در یک مقطع فرا برسد. البته ، شما فکر می کردید که این اتفاق در پایان کار مسی اتفاق خواهد افتاد و او در بارسا بازنشسته خواهد شد اما اکنون به نظر می رسد شرایط متفاوت است. لیونل مسی یکی از بهترین فوتبالیست های کره‌ی زمین است ، حتی ممکن است بهترین بازیکن 100 سال گذشته باشد ، هرچند هر کس نظر خود را خواهد داشت. اگر از پله بپرسید ، او ممکن است اوضاع را کمی متفاوت ببیند! اکنون یک تغییر رخ خواهد داد و این می تواند برای فوتبال جالب باشد. علاوه بر هواداران بارسلونا ، که آن‌ها را درک می کنم ، هیچ کس نسبت به این قضیه دیدگاه بدی نگاه ندارد ، در عوض کنجکاو هستند که ببینند چه اتفاقات جدیدی می تواند بیفتد."

رئیس بایرن مونیخ احتمال پیوستن مسی به بایرن را رد کرده بود. مولر در این باره گفت:" در چند ماه گذشته یک یا دو بار با مدیرمان صحبت کردم و فکر نمی کنم که بتوانیم کاری در این زمینه انجام دهیم."

1470