هافبک رئال مادرید خواستار انتقال به رئال بتیس شد

هافبک رئال مادرید خواستار انتقال به رئال بتیس شد

خبرگزاری فوتبالی - به نظر می‌رسد که دنی سبایوس، هافبکی که در سال 2017 از رئال بتیس به رئال مادرید آمده بود، اکنون مجددا خواستار بازگشت به رئال بتیس بوده و نمی‌خواهد در مادرید بماند. او فصل 2019/20 را به طور قرضی در آرسنال توپ زده بود و اکنون در پایان قرارداد قرضی‌اش به رئال مادرید بازگشته است.

به گزارش فوتبالی، رئال بتیس که در حال حاضر تحت هدایت مانوئل پیگرینی است، گزینه‌ای محبوب برای دنی سبایوس به حساب می‌آید چرا که او متوجه شده که آرسنال حاضر نیست او را به طور دائمی به خدمت بگیرد و از طرفی در رئال مادرید هم زیر نظر زیدان جایگاهی نخواهد داشت، زیرا در فصل 2017/18 زیر نظر زیدان تنها در 4 بازی از ابتدا در ترکیب قرار گرفته بود و واضح است که زیدان اعتقادی به او ندارد. به گفته‌ی ال موندو دپورتیوو سبایوس از سران باشگاه خواسته تا او را به طور قرضی راهی رئال بتیس کنند.

مارکا در گزارشی گفته بود که سبایوس در صورت ماندن در رئال مادرید نیمکت نشین خواهد شد چرا که زیدان نیازی به این هافبک ندارد و دنی سبایوس نمی‌خواهد این اتفاق برایش بیفتد و به همین دلیل خواستار انتقال به رئال بتیس است تا بتواند در باشگاهی که بین سال های 2011 تا 2017 در آنجا حضور داشته به فوتبال خود ادامه دهد.

1470