رسمی؛ دروازه‌بان سابق ناپولی و لیورپول به لاتزیو پیوست

رسمی؛ دروازه‌بان سابق ناپولی و لیورپول به لاتزیو پیوست

خبرگزاری فوتبالی - پپه رینا دروازه‌‌بان اسپانیایی سابق ناپولی و لیورپول، رسما راهی لاتزیو شد. او که در سال 2018 با قراردادی سه ساله به میلان پیوسته بود، یک‌سال مانده به پایان قراردادش تصمیم به ترک این تیم گرفت. رینا شش ماه اخیر را در باشگاه استون ویلا به طور قرضی توپ زده بود. این دروازه‌بان که در حال حاضر 38 ساله است، لاتزیو را به والنسیا ترجیح داد چرا که گمانه‌زنی هایی هم وجود داشت که او راهی والنسیا خواهد شد اما این اتفاق نیفتاد.

به گزارش فوتبالی، په په رینا که سابقه حضور در بارسلونا را هم در کارنامه‌اش دارد پس از میلان و ناپولی، لاتزیو را به عنوان سومین تیم ایتالیایی‌اش انتخاب کرده است. باشگاه لاتزیو در بیانیه‌ای رسمی پیرامون این انتقال نوشت:" باشگاه لاتزیو از امضای قراردادی دائمی با خوزه مانوئل رینا پائز خبر می‌دهد."

رینا در دوران حضورش در لیورپول بین سال های 2005 تا 2014 دروازه‌بان اول لیورپول بود و در سال 2007 در شکست دو بر یک لیورپول مقابل میلان در فینال لیگ قهرمانان اروپا حاضر بود. پپه رینا در تمام رده های سنی تیم ملی اسپانیا به میدان رفته است. او سابقه‌ی 36 بازی هم برای تیم ملی اسپانیا در کارنامه‌ی خود دارد. رینا محصول آکادمی باشگاه بارسلونا به حساب می‌آید و باید دید که عملکردش در دوران جدیدی که در لاتزیو خواهد داشت چگونه خواهد بود.

1470