رییس باشگاه کیپ تاون: پاتوسی از ترکیه و امارات پیشنهاد دارد

رییس باشگاه کیپ تاون: پاتوسی از ترکیه و امارات پیشنهاد دارد

خبرگزاری فوتبالی- رئیس باشگاه کیپ تاون آفریقای جنوبی گفت: باشگاه فولاد خوزستان برای ادامه کار با آیاندا پاتوسی درخواست داده است ولی این بازیکن از ترکیه و امارات هم پیشنهاد دارد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از مهر، آیاندا پاتوسی هافبک آفریقایی در نیم فصل دوم گذشته لیگ برتر ایران به صورت قرضی از تیم کیپ تاون به تیم فولاد خوزستان پیوست. این بازیکن در تعطیلات لیگ به خاطر شیوع کرونا به کشورش رفت ولی در بازگشت به ایران، اضافه وزن داشت. همین مسئله انتقاد باشگاه فولاد از این بازیکن را در پی داشت و باعث شد پاتوسی در مسابقات آخر فولاد در لیگ برتر، تنها حدود ۲۰ دقیقه برای تیمش بازی کند.

با این حال سعید آذری مدیرعامل باشگاه فولاد روز گذشته اعلام کرد در صورتی که پاتوسی به مسئولیت خود متعهد بماند، فولاد برای جذب دائمی او از تیم کیپ تاون اقدام خواهد کرد.

«جان کامیتیس» رئیس باشگاه کیپ تاون درباره وضعیت پاتوسی اعلام کرد که به زودی تکلیف این بازیکن مشخص خواهد شد ولی مقصدش نامشخص است

کامیتیس گفت: ما خیلی شلوغ هستیم. یک پیشنهاد از ترکیه و یک پیشنهاد از امارات داریم. متاسفانه قوانین در ایران تغییر کرده است و تیم های ایرانی نمی توانند با بازیکنان خارجی قرارداد امضا کنند اما به آنها اجازه داده شده است که با خارجی های فعلی خود تمدید کنند. 

رئیس باشگاه کیپ تاون تصریح کرد: فولاد تیم فعلی پاتوسی هم خواهان ادامه کار با این بازیکن است. آنها هنوز علاقه خود را به پاتوسی ابراز می کنند و اخیرا هم نامه ای برایمان فرستاده ند. باید منتظر بمانیم و ببینیم چه می شود.

کامیتیس گفت: با این حال تردیدی نیست که پاتوسی تا دو یا یه هفته دیگر تیم جدیدی خواهد داشت.

6641