احتمال بازگشت هافبک بارسلونا به لیگ ایتالیا قوت گرفت

احتمال بازگشت هافبک بارسلونا به لیگ ایتالیا قوت گرفت

خبرگزاری فوتبالی - با آمدن رونالد کومان به بارسلونا، آرتورو ویدال هم مثل بسیاری از بازیکنان جایی در برنامه‌های سرمربی هلندی نداشته و باید بارسا را ترک کند. کومان در تماسی تلفنی به ویدال اطلاع داده بود که جایی در پروژه‌ی آینده‌ی بارسلونا نخواهد داشت. اکنون گمانه‌زنی ها درباره‌ی بازگشت ویدال به سری آ و پیوستنش به اینتر زیاد شده است.

به گزارش فوتبالی، پس از اینکه ماندن آنتونیو کونته در اینتر قطعی شد، اکنون او به دنبال تقویت تیمش برای فصل آینده است و در این راستا به دنبال هافبک می‌گردد. یکی از گزینه‌های او اندومبله از تاتنهام است اما این بازیکن قیمت بالایی دارد و چندان به صرفه نیست. گزینه‌ی بهتر برای آنتونیو کونته، آرتورو ویدال است چرا که او در دروان حضورش در یوونتوس با این هافبک کار کرده و به خوبی او را می‌شناسد. ویدال که در حال حاضر 33 ساله است، تا ژوئن 2021 با بارسلونا قرارداد دارد اما از آن جایی که در برنامه های کومان جایی ندارد، جدا شدنش محتمل به نظر می‌رسد.

به گزارش اسکای اسپورت ایتالیا، اینتر مذاکرات خود را با ایجنت آرتورو ویدال آغاز کرده است. به گفته‌ی جانلوکا دی مارتزیو، برنامه‌ی اینتر این است که اول با ویدال به توافق برسد و سپس مذاکراتش را با باشگاه بارسلونا استارت بزند.

1470