آندره آ پیرلو هافبک آرژانتینی پاریسن ژرمن را می‌خواهد

آندره آ پیرلو هافبک آرژانتینی پاریسن ژرمن را می‌خواهد

خبرگزاری فوتبالی - به نظر می‌رسد که آندره آ پیرلو به دنبال خرید لئاندرو پاردس، هافبک آرژانتینی پاریسن ژرمن است. پیرلو که به تازگی سرمربی یوونتوس شده است به دنبال تقویت تیمش برای شروع رقابت‌های فصل جدید است. لئاندرو پاردس یکی از گزینه‌هایی است که پیرلو می‌تواند او را به خط هافبک تیمش اضافه کند.

به گزارش فوتبالی، پاردس سابقه‌ی حضور در سری آ را دارد و قبلا در تیم هایی مثل رم و امپولی حضور داشته است و با فوتبال ایتالیایی آشنایی دارد. به گفته‌ی کوریره دلو اسپورت و اسکای اسپورت ایتالیا، پاردس یکی از بازیکنانی است که پیرلو به او به چشم یک تقویت کننده برای خط هافبک تیمش نگاه می‌کند. این هافبک آرژانتینی بین سال‌های 2017 تا 2019 در زنیت سن پترزبورگ بازی می‌کرد و در سال 2019 با قراردادی به ارزش 40 میلیون یورو راهی پاریسن ژرمن شد.

پاردس در فصل 2019/20، 33 بازی برای پاریسی‌ها انجام داد و یک گل زد و یک پاس گل داد. پیرلو به دنبال جذب یک هافبک است و پاردس گزینه‌ای مناسب برای اوست اما به نظر می‌رسد که یوونتوس برای پایین آوردن قیمت این بازیکن، ماتیا دی شیلیو را وارد توافق کند چرا که مدافع راست ایتالیایی یکی از اهداف پاریسن ژرمن است. باید دید که در روز های آینده آندره آ پیرلو چه بازیکنانی را برای پروژه‌اش در یوونتوس جذب خواهد کرد.

1470