لغو مسابقات NBA در اعتراض به تیراندازی پلیس آمریکا

لغو مسابقات NBA در اعتراض به تیراندازی پلیس آمریکا

خبرگزاری فوتبالی - تیراندازی پلیس آمریکا به جیکوب بلیک در منطقه ویسکانسین با واکنشی جدی در لیگ بسکتبال آمریکا همراه شد و تیم میلواکی باکس در اعتراض به این اتفاق حاضر نشد تا در مسابقه با اورلاندو مجیک شرکت کند و به نوعی این بازی را تحریم کرد تا اعتراض ها به خشونت پلیس علیه سیاهپوستان به تعطیلی اعتراضی مسابقات NBA منجر شود.

به گزارش فوتبالی، بازیکنان و مدیران تیم میلواکی باکس در ورزشگاه ادونت هلث آرنا حضور پیدا کردند اما حاضر به ورود به زمین نشدند. تیم مجیک نیز از این تصمیم حمایت کرد و حاضر به برگزاری بازی نشدند.

مایک بودنهولزر  مربی تیم میلواکی دوشنبه گذشته اعلام کرده بود که آنها به خاطر تیراندازی پلیس آمریکا به بلیک شاید حاضر نشوند که در مسابقه حضور یابند. وی افزود:"بلیک در ذهن بازیکنان، مربیان و مدیران در طول بازی خواهد بود. این بازی مهمی است اما اتفاقاتی که رخ داده خیلی مهمتر از هر بازی بسکتبال یا هر تمرینی در اورلاندو است."

الکساندر لاسری نایب رئیس باشگاه میلواکی باکز هم به این خبر واکنش نشان داد و گفت:" برخی مسائل خیلی مهمتر از بسکتبال هستند. موضع بازیکنان و باشگاه نشان می دهد که ناراحت و دلخور هستیم. به تغییر نیاز است. به بازیکنانم افتخار می کنم و 100 درصد از آنها حمایت می کنیم."

بقیه مسابقات لیگ بسکتبال آمریکا هم در حمایت از این تصمیم لغو شد.

4125