اضافه وزن وحشتناک مهاجم سابق تیم ملی اسپانیا بعد از بازنشستگی

اضافه وزن وحشتناک مهاجم سابق تیم ملی اسپانیا بعد از بازنشستگی

خبرگزاری فوتبالی - دیگو تریستان مهاجم سابق فوتبال اسپانیاست که با تکنیک و استعداد بی نظیر خود سالها در تیم هایی نظیر مایورکا، دپورتیوو لاکرونیا، لیورنو، وستهام و کادیز می درخشید. این بازیکن حدود یک دهه پیش در حالی از فوتبال وداع کرد که پانزده بازی ملی انجام داده بود و در جام جهانی کره و ژاپن نیز حضور پیدا کرد.

تریستان

به گزارش فوتبالی، تریستان در سال 2010 فوتبال را ترک کرد و از آن زمان حتی المقدور از فوتبال دور بود و به نظر می رسد که جدایی از ورزش باعث شده تا دچار اضافه وزن وحشتناکی شود و شاید فوتبالدوستان اگر در حال حاضر او  را ببینند، نمی توانند باور کنند که با چنین هیکلی مواجه شده است.

یکی از دوستان تریستان به تازگی تصویری از مهاجم اسبق دپورتیوو منتشر کرده است که او با اضافه وزن بسیار شدیدی مواجه شده است و ریش هایش هم به شدت بلند شده اند تا شباهت چندانی به دوران بازی خود نداشته است. تریستان دو سوپرجام اسپانیا، یک پی چی چی و یک کوپا دل ری کسب کرد که این این قهرمانی به خاطر پیروزی مقابل رئال مادرید در ورزشگاه برنابئو به یاد ماندنی شد. تریستان در مقابل رئال مادرید توانست گل دوم دپورتیوو را بزند تا به قهرمان تیمش به هدایت ایرورتا در جام حذفی کمک کند.
4125