مهاجم برزیلی منچسترسیتی گزینه جانشینی سوارز در بارسلونا

مهاجم برزیلی منچسترسیتی گزینه جانشینی سوارز در بارسلونا

خبرگزاری فوتبالی - گابریل ژسوس مهاجم 23 ساله برزیلی منچسترسیتی می تواند یکی از جدی ترین گزینه های جانشینی لوئیز سوارز مهاجم 33 ساله اروگوئه ای باشد. کومان اعلام کرده است که روی مهاجم تیمش حساب نمی کند و ژسوس به عنوان بازیکنی آچارفرانسه می تواند گزینه درخشانی باشد. آمار گلزنی ژسوس درخشان نیست اما بی تردید کیفیت بسیار بالایی دارد و می تواند به عصای دست کومان تبدیل شود.

به گزارش فوتبالی، گلوب اسپورت گزارش داده است که بارسلونا با باشگاه منچسترسیتی و وکلای گابریل ژسوس تماس گرفته است تا در مورد این بازیکن بپرسد. البته به نظر می رسد که لوتارو مارتینز آرژانتینی همچنان مورد توجه بارساست اما کاتالان ها سایر گزینه ها را هم زیر نظر دارند.

بارسلونا می خواهد که از فرصت مذاکرات منچسترسیتی برای خرید لیونل مسی ستاره آرژانتینی استفاده کند تا بدین ترتیب ستاره 23 ساله برزیلی را به خدمت بگیرد. ژسوس روند خوبی در سیتی داشته و جایگاه ثابتی در اردوهای تیم ملی برزیل داشته است. البته بارسلونا شرایط جذب اریک گارسیا مدافع میانی اسپانیایی منچسترسیتی را هم دنبال می کند.به هر صورت به نظر می رسد که انقلاب بزرگی در ترکیب بارسلونا به رهبری رونالد کومان هلندی در پیش خواهد بود و تغییرات بزرگی را در روزهای آینده شاهد خواهیم بود.

4125