آنتونیو کونته به دنبال جذب هافبک فرانسوی تاتنهام

آنتونیو کونته به دنبال جذب هافبک فرانسوی تاتنهام

خبرگزاری فوتبالی - پس از جلسه‌ای که استیون ژانگ، مالک چینی باشگاه اینتر با آنتونیو کونته برگزار کرد، مشخص شد که او در این باشگاه خواهد ماند و اکنون مربی ایتالیایی می‌خواهد با فعالیت در بازار نقل و انتقالات تیم خود را برای فصل جدید تقویت کند و یکی از گزینه‌های او تانگی اندومبله است.

به گزارش فوتبالی، تانگی اندومبله که در حال حاضر 23 ساله است، بازیکن آینده داری به شمار می‌رود و تاتنهام نمی‌خواهد او را به سادگی از دست بدهد. این بازیکن در تابستان گذشته با رقم 60 میلیون یورو از لیون راهی تاتنهام شده بود. به گفته‌ی رادیو مونت کارلو صحبت‌هایی میان اینتر و تاتنهام درباره‌ی این بازیکن مطرح شده است و هافبک فرانسوی یکی از اولویت های اصلی آنتونیو کونته برای خط هافبک نراتزوری است. اندومبله در این فصلی که در تاتنهام بود، 29 بازی انجام داد، 2 گل زد و 4 پاس گل داد.

اندومبله پیش تر گفته بود که حاضر نیست برای تیم ژوزه مورینیو بازی کند و همین مسئله باعث ایجاد اختلافاتی بین او و مربی پرتغالی تاتنهام شده بود. او به هیچ وجه نتوانست انتظارات را بابت رقمی که برایش پرداخت شده بود برآورده کند و در سطح یک هافبک 60 میلیون یورویی نبود. اکنون به نظر می‌رسد که او لندن را ترک خواهد کرد و اینتر یکی از مقاصد احتمالی اوست.

1470