شماره 10 آگوئرو برای مسی؛ مکالمه قریب‌الوقوع بارتومئو و لئو

شماره 10 آگوئرو برای مسی؛ مکالمه قریب‌الوقوع بارتومئو و لئو

خبرگزاری فوتبالی - در ساعات اخیر اخبار زیادی در مورد جدایی لیونل مسی از بارسلونا مطرح شده است. بازیکن آرژانتینی پس از سالها قرار است که از تیم کاتالان جدا شود و منچسترسیتی محتمل ترین گزینه به نظر می رسد.

به گزارش فوتبالی، در حالی که هواداران بارسلونا امیدوار هستند تا مسی از تصمیمش در مورد ترک نیوکمپ منصرف شود، هر جرئیاتی که در مورد آینده این بازیکن باشد، مورد توجه قرار می گیرد. حالا تصمیمی که آگوئرو برای تغییر نام کاربری خود در شبکه های اجتماعی گرفته، مورد توجه قرار گرفته است. مهاجم آرژانتینی که از سال 2015 پیراهن شماره 10 منچسترسیتی را به تن می کند، در این سالها این شماره را در نام کاربری خود هم قرار داده بود و از نام کاربری kunaguero10 استفاده می کرد اما حالا مهاجم آرژانتینی منچسترسیتی که رابطه گرمی با لئو دارد، نام کاربری خود را به kunaguero تغییر داده است. در حقیقت به نظر می رسد که اگر مسی راهی منچسترسیتی شود، شماره 10 را از دوست صمیمی خود آگوئرو خواهد گرفت. این دو سالهاست که با هم دوست هستند چرا که در سال 2008 با هم قهرمان المپیک پکن شدند و رابطه گرم خود را حفظ کردند.

از طرفی دیگر جوزپ ماریا بارتومئو مدیر بارسلونا نیز در نظر دارد که مکالمه ای با مسی تا پایان امشب داشته باشد. در حقیقت مدیر تیم کااتالان می خواهد که جدایی مسی با بارسلونا با توافق شفاهی باشد و نه با جنگ و دعوای حقوقی. در واقع مدیر بارسا انتظار دارد که اسطوره تیمشان با توافق مالی با باشگاه جدا شود و کار به جنگ و درگیری حقوقی کشیده نشود. مسی انتظار دارد که رایگان از بارسلونا برود در حالی که تیم کاتالان برای فروش اسطوره خود درخواست مالی دارد.

4125