رسمی؛ مدافع چپ لسترسیتی راهی چلسی شد

رسمی؛ مدافع چپ لسترسیتی راهی چلسی شد

خبرگزاری فوتبالی - بن چیلول، دفاع چپ 23 ساله‌ی انگلیسی رسما راهی چلسی شد. او بین سال‌های 2015 تا 2020 در خدمت لسترسیتی بود و اکنون به جمع آبی‌های لندن پیوسته است. البته بن چیلول در قهرمانی تاریخی لستر سیتی در لیگ برتر انگلیس در فصل 2015/16 حاضر نبود. او در آن فصل به طور قرضی در هادرسفیلد توپ می‌زد و در جمع شاگردان کلود رانیری حضور نداشت.

به گزارش فوتبالی، بن چیلول قراردادی 5 ساله با چلسی بسته است که تا تابستان 2025 اعتبار خواهد داشت. چلسی این بازیکن را با رقم 50 میلیون پوند از لسترسیتی خریداری کرده است. چیلول پس از 5 سال لسترسیتی را ترک می‌کند و با 23 سال سن بازیکن آینده داری به شمار می‌رود. فرانک لمپارد در این تابستان به دنبال یک مدافع چپ بود و از عملکرد مارکوس آلونسو رضایت چندانی نداشت. چیلول محصول آکادمی باشگاه لسترسیتی به حساب می‌آید. او 123 بازی برای روباه ها انجام داده است. بن چیلول در تمام رده های سنی تیم ملی انگلیس حاضر بوده و از سال 2018 هم به تیم ملی بزرگسالان انگلیس دعوت می‌شود. او 11 بازی برای سه شیر ها انجام داده است.

چیلول به سایت رسمی باشگاه چلسی گفت:" از پیوستن به چلسی در این زمان هیجان انگیز بسیار خوشحالم. مشتاقانه منتظرم که بخشی از این ترکیب جوان با مربیگری فرانک لمپارد باشم که فصل بعد تمام رقابت ها را به چالش خواهد کشید. نمی‌توانم برای شروع صبر کنم و امیدوارم زمان زیادی طول نکشد تا جلوی هواداران چلسی در استمفورد بریج بازی کنم."

1470