جزئیات پیشنهاد منچسترسیتی به مسی؛ سه سال در انگلیس، دو سال آمریکا

جزئیات پیشنهاد منچسترسیتی به مسی؛ سه سال در انگلیس، دو سال آمریکا

خبرگزاری فوتبالی - منچسترسیتی جدی ترین مشتری لیونل مسی ستاره آرژانتینی بارسلونا است. باشگاه انگلیسی که از جانب دولت امارات حمایت می شود، می خواهد با قراردادی پنج ساله مسی را به خدمت بگیرد. لئو بدین ترتیب سه سال در لیگ برتر انگلیس بازی خواهد کرد و در سن 36 سالگی به تیم دوم هلدینگ "گروه سیتی فوتبال" ملحق می شود و دو فصل را در نیویورک سیتی در لیگ آمریکا سپری خواهد کرد. بدین ترتیب در سن 38 سالگی در لیگ امریکا می تواند از فوتبال بازنشسته شود.

به گزارش فوتبالی، مسی همیشه به پایان فوتبالش در کشور آمریکا فکر می کرده است و حالا باشگاه منچسترسیتی چنین فرصتی را در اختیارش قرار داده است. لئو در حال حاضر برای حضور در ورزشگاه اتحاد چراغ سبز نشان داده است و حتی مطبوعات آرژانتین گزارش داده اند که پدرش در حال حاضر برای نهایی کردن انتقال راهی شهر منچستر شده است. اگر مسی به منچسترسیتی ملحق شود برای اولین بار با دوست صمیمی خود سرجیو آگوئرو هم بازی خواهد شد.

البته رادیو کاتالونیا گزارش داده است که شرط مسی برای پیوستن به منچسترسیتی این است که قرارداد گواردیولا مربی اسپانیایی بیش از سال 2021 تمدید شود. در حقیقت مسی می خواهد با پپ کار کند و دوست ندارد که با مربی دیگری جز او در تیم انگلیسی کار کند.

از سویی مطبوعات انگلیس گزارش داده اند که آگوئرو حاضر است شماره 10 منچسترسیتی را در اختیار دوست نزدیک خود مسی قرار بدهد.

4125