اگر بارتومئو استعفا دهد؛ مسی در بارسلونا می‌ماند؟

اگر بارتومئو استعفا دهد؛ مسی در بارسلونا می‌ماند؟

خبرگزاری فوتبالی - لیونل مسی تصمیمش را برای خروج از بارسلونا گرفته است، او شب گذشته با ارسال فکسی به سران باشگاه بارسلونا اطلاع داده که خواستار جدایی از این تیم و فسخ قراردادش است. پس از اعلام این خبر گمانه‌زنی ها در مورد استعفای بارتومئو افزایش یافت اما جوزپ ماریا بارتومئو استعفایش را تکذیب کرد و گفت که در حال حاضر مدیر بارسلوناست. با توجه به خشمی که لیونل مسی از سران بارسلونا دارد، سوالی که اکنون مطرح است این است که آیا اگر بارتومئو استعفا دهد، لیونل مسی تصمیمش را تغییر داده و در بارسا خواهد ماند؟ به نظر می‌رسد که پاسخ این سوال منفی است.

به گزارش فوتبالی، لئو مسی شب گذشته بمب خبری را ترکاند و رسما خواستار جدایی شد. حرف و حدیث‌هایی مطرح شد که اگر بارتومئو از سمتش در بارسلونا استعفا دهد، لئو مسی تصیمیش را تغییر داده و در بارسلونا خواهد ماند. اما اکنون اوندا سرو گزارش داده است که تصمیم لیونل مسی برای جدایی از بارسلونا قطعی بوده و او کاری به دیگر اعضای باشگاه ندارد و حتی در صورت استعفای بارتومئو هم تصمیمش باز نخواهد گشت چرا که از نظر مسی دورانش در نیوکمپ به پایان رسیده و می‌خواهد فوتبالش را در باشگاهی دیگر ادامه دهد. مسی تصمیمش را منوط به استعفای ریاست بارسلونا قرار نداده است و پاسخ این سوال که آیا با استعفای بارتومئو خواهد ماند، منفی است.

مسی در 731 بازی برای بارسلونا 634 گل به ثمر رساند و بدون شک بهترین بازیکن تاریخ این باشگاه است، اما به نظر می‌رسد که دوران او در بارسلونا به پایان رسیده و باید دید که در روز های آینده چه اتفاقاتی می‌افتد.

1470