پوشش دربی با برنامه های ویژه در شبکه های سه، ورزش و جام جم

پوشش دربی با برنامه های ویژه در شبکه های سه، ورزش و جام جم

خبرگزاری فوتبالی- امروز صدا و سیما برنامه های ویژه ای برای پوشش دربی حذفی دارد.

به گزارش فوتبالی، قرار است برنامه فوتبال برتر به صورت زنده از ورزشگاه آزادی بازی را بینندگانش پوشش دهد و البته دربی از ساعت 19 شروع خواهد شد. 

سیما سعی کرده جای خالی تماشاگران را به نوعی پر کند و به همین دلیل برنامه های مختلف ورزشی صدا و سیما به صورت ویژه به حواشی این بازی که در غیاب تماشاگران برگزار می شود خواهند پرداخت.

 برنامه فوتبال برتر شبکه سه تدارک ویژه ای برای دربی دیده است و قصد دارد قبل و بعد از پایان بازی به صورت زنده از استودیو سیار برنامه در ورزشگاه آزادی حواشی دربی سرخابی ها را پوشش داده و به گفت و گو با بازیکنان و مربیان دو تیم خواهد پرداخت. برنامه فوتبال برتر با اجرای محمد حسین میثاقی روی آنتن شبکه سوم خواهد رفت.

گفتنی است برنامه گزارش ورزشی شبکه جهانی جام جم هم که با اجرای پیمان یوسفی روی آنتن خواهد رفت برنامه ویژه ای برای دربی دارد و با دعوت از امید روانخواه و سپهر حیدری به عنوان کارشناس حضوری و آرش برهانی و محسن خلیلی به صورت تلفنی قصد دارد به صورت ویژه به بررسی نکات فنی دربی پایتخت بپردازد. مهدی شریفی گزارشگر این برنامه هم از ورزشگاه آزادی به صورت زنده به گفت و گو با بازیکنان و مربیان دو تیم خواهد پرداخت.

برنامه شب های فوتبالی که از شبکه ورزش سیما پخش می شود پس از سوت پایان بازی روی آنتن زنده شبکه ورزش خواهد رفت. این برنامه با دعوت از محمد ربیعی سرمربی تیم مس رفسنجان که تازه به لیگ برتر صعود کرده از از خواسته دربی را تحلیل کند البته قرار است ارتباط اسکایپی با الکساندر نوری داشته باشد تا نوری از آلمان دربی را تحلیل کند. 

البته برنامه های روتین شبکه خبر هم روی آنتن می رود و از سوی دیگر، امشب برنامه ورزشگاه روی آنتن شبکه پنج می رود و مطمئنا این برنامه هم به حاشیه های دربی خواهد پرداخت.

7655