مدافع نساجی بعد از عمل جراحی رباط صلیبی: کمتر از چهار ماه دیگر بر می‌گردم

مدافع نساجی بعد از عمل جراحی رباط صلیبی: کمتر از چهار ماه دیگر بر می‌گردم

خبرگزاری فوتبالی- مدافع تیم فوتبال نساجی پای خود را به تیغ جراحی سپرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از فارس، مجتبی ممشلی امروز پس از عمل جراحی رباط صلیبی زیر نظر دکتر محمد رازی در بیمارستان نورافشار تهران اظهار داشت: شرایط مناسبی را چه قبل از عمل و چه بعد از آن گذراندم و از همه نظر رضایت کامل دارم و امیدوارم به لطف خدا در کوتاه‌ترین زمان ممکن برگردم.

وی با بیان اینکه از دو ماه آینده می‌توانم تمرینات سبک و باز توانی را انجام دهم، افزود: تمام تلاشم بر این است درصورت اجازه پزشکان، مراحل درمانی را فشرده‌تر انجام دهم تا کمتر از چهار ماه آینده بتوانم به تمرینات گروهی ملحق شوم و در خدمت تیم باشم.

مدافع نساجی مازندران با عنوان اینکه از زحمات کادر پزشکی تیم قددرانی می‌کنم، ادامه داد: جا دارد تشکر ویژه داشته باشم از مالک محترم، مدیرعامل زحمتکش و کادر مدیریتی باشگاه که شرایط این عمل جراحی را به بهترین نحو برایم مهیا کردند.

ممشلی ضمن تقدیر از کادر فنی و محمود فکری سرمربی تیم به ‌منظور نگاه مساعد به او و تمدید قرارداد خاطرنشان کرد: خاطرات فراموش‌ناشدنی را طی سه سال حضورم در نساجی دارم و با تمام وجود برای تنها تیم ریشه‌دار شمال کشور سعی کردم نقش اثرگذاری داشته باشم.

وی با اشاره به اینکه از روزی که مصدوم شدم شاهد واکنش‌های قابل توجه هواداران عزیز بودم، یادآور شد: هواداران پرشور و مهربان نساجی همیشه سعی کردند به من انرژی مثبت و روحیه دهند و این رفتارها بزرگترین سرمایه معنوی برایم محسوب می‌شود.

مدافع نساجی مازندران بیان کرد: به ‌شدت دلتنگ زمین چمن و پوشیدن پیراهن تیم محبوبم هستم و تمام تلاشم را انجام می‌دهم تا هرچه زودتر برگردم تا بتوانم دل هواداران عزیز را شاد کنم.

ممشلی در پایان با اعلام اینکه بعد از سرگیری رقابت‌های لیگ برتر همان‌طور که همه شاهد بودند، باشگاه برای ما همه‌جوره سنگ‌تمام گذاشت، گفت: خدا را شاکریم که با حضور آقای فکری و کادر محترم و همه عزیزانی که حتی ذره‌ای در موفقیت نساجی نقش داشتند، با توجه به شرایط سخت کرونایی توانستیم نتایج قابل قبولی را کسب کنیم و شرمنده هواداران عاشق نساجی نشویم.

7474