مدیر سابق بارسلونا: ترجیح می‌دهم مسی سال آینده رایگان جدا شود

مدیر سابق بارسلونا: ترجیح می‌دهم مسی سال آینده رایگان جدا شود

خبرگزاری فوتبالی – مدیر سابق بارسلونا تاکید کرد که مسی نمی‌تواند به صورت رایگان از بارسلونا جدا شود.

به گزارش فوتبالی، در قرارداد مسی بند فسخی ۷۰۰ میلیون یورویی وجود دارد اما بارسلونا ممکن است با مذاکره این مبلغ را کم کند. مسئله‌ای که گاسپارت مخالف آن است.

خوان گاسپارت، مدیر سابق باشگاه بارسلونا در گفت و گو با رادیو مارکا گفته: مسی نمی‌تواند برود. او تا سال ۲۰۲۱ می‌ماند. من قرارداد او را دیده‌ام و همه چیز شفاف است. بند فسخ در ماه ژوئن به پایان می‌رسد و هیچ بازگشتی در آن نیست. ترجیح می‌دهم اگر خواست بارسلونا را ترک کند سال آینده به طور رایگان باشد تا اینکه حالا با رقمی کمتر از ۷۰۰ میلیون یورو بخواهد بارسلونا را ترک کند. باشگاه است که تصمیم می‌گیرد نه بازیکن. باشگاه است که به بازیکن پول می‌دهد و حالا مسئله پول نیست. بلکه بحث قرارداد مطرح است.

گاسپارت در ادامه گفته: من مسی را دوست دارم اما بارسلونا را بیشتر. باید بند فسخ قرارداد کامل پرداخته شود. شبی که فیگو از بارسلونا جدا شد همین کار را با من کردند و من همان کار را با ریوالدو انجام دادم زیرا بارسلونا را دوست دارم. حالا هم شرایط همان است. یک بند ۷۰۰ میلیونی وحود دارد که در قرارداد امضا شده. می‌فهمم که فشار زیادی روی او وجود دارد که بارسا را ترک کند اما اگر من مدیر بارسلونا بودم حتی بر سر یک یورو هم مذاکره نمی‌کردم. اگر مسی کمتر از مبلغ تعیین شده از بارسلونا جدا شود از شکست ۸-۲ هم بارسلونا بیشتر تحقیر شده است. ترجیح می‌دهم او سال آینده رایگان از بارسلونا جدا شود تا همین حالا با مبلغ ۶۹۹ میلیون یورو جدا شود.

گاسپارت در ادامه گفته: مسی نباید فراموش کند هواداران، بارسلونا را بیشتر از هر چیز دوست دارند. اگر مسی سال آینده برود، خب... بدشانسی است. او ۳۴ ساله شده است.

1101