خط دفاع + ۱۹ کلین شیت بیرانوند، عامل صعود آلومینیوم به لیگ برتر

خط دفاع + ۱۹ کلین شیت بیرانوند، عامل صعود آلومینیوم به لیگ برتر

خبرگزاری فوتبالی- سنگربان آلومینیوم اراک یکی از مهم ترین عوامل صعود اراکی ها به لیگ برتر است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایسنا، آلومینیوم در ثانیه های آخر از هفته آخر لیگ دسته یک مجوز صعود به لیگ برتر را کسب کرد تا شاگردان رسول خطیبی به این مهم دست پیدا کنند و پس از ۱۸ سال به سطح اول فوتبال ایران برسند.

عوامل مختلفی از جمله مدیریت، سرمربی، حمایت مسئولان شهری و استانی باعث صعود اراکی ها به لیگ برتر شد اما مسئله ای که نباید آن را فراموش کرد، درخشش بازیکنان تیم بود. خط دفاعی که یکی از بهترین خطوط دفاعی لیگ دسته یک را تشکیل داد.

خط دفاعی آلومینیوم با حضور بازیکنانی از جمله میثم مجیدی، رامتین سلیمان زاده، مهدی قریشی، امیرحسین جدی و محمد شاه محمدی در طول فصل درخشان ظاهر شد و با دریافت تنها ۲۰ گل پس از نود ارومیه بهترین خط دفاع لیگ را از آن خود کرد.

در کنار خط دفاعی مستحکم تیم رسول خطیبی، باید به دروازبان این تیم هم اشاره کرد. سجاد بیرانوند سنگربان ۳۵ ساله آلومینیوم که مسن تر و قدیمی تر از علیرضا بیرانوند است، بهترین فصل فوتبالی اش را تجربه کرد و بیشترین کلین شیت یک دروازبان در لیگ دسته یک این فصل را کسب کرد. بیرانوند در ۳۲ بازی برای اراکی ها به میدان رفت و ۱۹ کلین شیت را به ثبت رساند.

دروازبان اهل پل دختر آلومینیوم اراک که سابقه حضور در تیم های برق شیراز، سایپا و مس رفسنجان را داشته است و تجربه حضور در لیگ برتر را نیز دارد، با درخشش در این فصل از رقابت ها توانست نامی برای خود دست و پا کند و یکی از مهم ترین عوامل صعود شاگردان رسول خطیبی به لیگ برتر لقب بگیرد.

7474