ممشلی: باشگاه، کادر فنی و هواداران نساجی به من انرژی مثبت دادند

ممشلی: باشگاه، کادر فنی و هواداران نساجی به من انرژی مثبت دادند

خبرگزاری فوتبالی- مجتبی ممشلی مدافع تیم فوتبال نساجی قائمشهر مدعی شد این تیم در فصل آینده حضوری پرقدرت در لیگ برتر خواهد داشت.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، مجتبی ممشلی درباره مصدومیتش از ناحیه رباط صلیبی و دوری شش هفت ماهه‌ای که از فوتبال خواهد داشت، گفت: متأسفانه در بازی با سپاهان آسیب دیدم و رباط صلیبی‌ام پاره شد. روز سه‌شنبه هم جراحی کردم که خوشبختانه موفقیت‌آمیز بود و حالا باید منتظر باشم تا این چند ماه سپری شود و دوباره به میادین فوتبال برگردم.

وی در واکنش به اینکه گفته می‌شود باشگاه نساجی قصد دارد قراردادش را تمدید کند، تصریح کرد: من در این زمینه صحبتی انجام نداده بودم. این موضوع از سوی باشگاه مطرح شد که باید از آقایان حدادیان و امیری تشکر کنم که چنین بحثی را مطرح کردند. در ضمن باید از محمود فکری هم تشکر کنم که در این چند روز مدام پیگیر وضعیتم بود.

مدافع تیم فوتبال نساجی قائمشهر در ادامه افزود: باشگاه نساجی در حال تبدیل شدن به یک باشگاه حرفه‌ای است و امیدوارم این تیم در فصل آینده بهترین روزها را تجربه کند. باشگاه برای فصل بعد دنبال بستن یک تیم پرقدرت است و امیدوارم نساجی از همان شروع لیگ نتایج خوبی بگیرد و هوادارانش را خوشحال کند.

ممشلی در خاتمه اظهار داشت: بعد از مصدومیتی که داشتم، باشگاه و کادر فنی به من روحیه دادند در ضمن هواداران هم انرژی مثبتی به من دادند. امیدوارم لطف باشگاه، کادر فنی و هواداران نساجی را بعد از بازگشت به میادین فوتبال جبران کنم.

7474