بررسی معمای فسخ قرارداد مظاهری/ مقصد نهایی رشید کجاست؟

بررسی معمای فسخ قرارداد مظاهری/ مقصد نهایی رشید کجاست؟

خبرگزاری فوتبالی- دروازه‌بان تراکتور در حالی که خبرهای فسخ قراردادش منتشر شده است، به شدت مد نظر تیمهای پرسپولیس، استقلال، ذوب آهن و یکی دو تیم قطری است. 

به گزارش فوتبالی، رشید مظاهری دروازه‌بان ملی‌پوش تیم فوتبال تراکتور پس از اختلاف با کادر فنی و مدیریت این باشگاه قرارداد خود در حال فسخ یکطرفه با تراکتور است.

 رشید مظاهری که روز گذشته در لیست 18 نفره تیمش مقابل نفت مسجد سلیمان حضور نداشت فصل آینده در تراکتور حضور نخواهد داشت. این موضوع در حالی رخ داده که وی همچنان با تراکتوری ها ها قرارداد دارد. 

رشید مظاهری یکی از جدی ترین گزینه های حضور در چارچوب دروازه پرسپولیس است. گفته می شود او در قرارداد سه ساله خود با تراکتور که ارزش میلیاردی (۲۱ میلیارد) قابل توجهی هم دارد بندی را قرار داده است که در پایان هر فصل نیاز به توافق دو جانبه دارد. در واقع او هیچ مشکلی برای جدایی از تراکتور ندارد و می تواند در صورت جدی شدن مذاکرات با هر تیمی قرارداد قطعی ببندد.

هر چند استقلال و ذوب آهن هم خواهان او هستند اما ماجرای پرسپولیس کمی فرق می کند. موضوع جذب رشید مظاهری در حالی رخ می دهد که یحیی گل محمدی و داود فنایی سرمربی و مربی دروازه بان های پرسپولیس باره در مصاحبه های خود اعلام کردند رادو فصل آینده دروازه بان اول پرسپولیس خواهد بود. در چند روز گذشته و پس از مذاکره باشگاه پرسپولیس با جانشین های بیرانوند موجب شده بود تا رادو با بیان صحبت هایی به انتقاد از عملکرد باشگاه بپردازد که این موضوع توسط کادر فنی و مدیران باشگاه پرسپولیس تکذیب شد و اعلام کردند رادو یک گلر حرفه ای است. رادو انتظار دارد بعد از 4 فصل نیمکت نشینی فیکس باشد و یحیی به گزینه‌های دیگر فکر نکند.

رادو که هرگز به نیمکت‌نشینی خود در پرسپولیس اعتراضی نداشت، حالا با حضور رشید مظاهری شاهد چالش جدیدی در پرسپولیس خواهد بود. باید دید سرنوشت دروازه بان فصل آینده پرسپولیس در نقل و انتقالات تابستانی به کجا خواهد انجامید.

گفته می‌شود مظاهری در روزهای گذشته مذاکراتی را با مدیران باشگاه پرسپولیس داشته و قرار است به زودی راهی این تیم شود. البته اگر به سرنوشت دانیال اسماعیلی فر دچار نشود و سر از تیم دیگری در نیاورد!

7655