تیاگو سیلوا؛ مدافعی که از مرگ فرار کرد و به فینال لیگ قهرمانان رسید

تیاگو سیلوا؛ مدافعی که از مرگ فرار کرد و به فینال لیگ قهرمانان رسید

خبرگزاری فوتبالی – تیاگو سیلوا که حالا در اواخر دوران فوتبالش حضور دارد، ممکن بود در همان جوانی این ورزش را کنار بگذارد.

به گزارش فوتبالی، رسانه سان در گزارشی کوتاه به بررسی زندگی تیاگو سیلوا، خرید احتمالی تیم چلسی پرداخته است. این بازیکن ۳۵ ساله که نتوانست با پیروزی در فینال لیگ قهرمانان با پایانی خوش پاریسن ژرمن را ترک کند با توجه به سنش دیگر جایی در برنامه‌های مربی پاریسن ژرمن ندارد و به همین دلیل احتمالا به چلسی می‌پیوندد.

سیلوا زمانی که ۲۱ سال سن داشت و برای دینامو مسکو بازی می‌کرد، دچار بیماری سل شد. او مدت زمان زیادی را در بیمارستان بستری بود زیرا بیماری‌اش در حالتی پیشرفته قرار داشت. پزشکان تصمیم گرفته‌ بودند بخشی از ریه وی را بردارند اما آنجلا و ازابل (همسر و مادر تیاگو سیلوا) چنین اجازه‌ای ندادند زیرا این مسئله باعث می‌شد تا فوتبال سیلوا تمام شود. همچنین سان گفته در همان دوران، آن‌قدر حال سیلوا بد می‌شود که به او گفته می‌شود تنها ۲ هفته با مرگ فاصله داشته و خوش شانس بوده که پزشکان بیماری‌اش را تشخیص داده‌اند.

خود سیلوا در گفت و گو با اسوشیتد پرس گفته: آن مسئله می‌توانست باعث پایان یافتن رویای فوتبال من شود. من برای ۶ ماه در بیمارستان بستری بودم و ۱۰ کیلو وزن کم کرد. مادرم می‌گفت ظاهرم به بیماران نمی‌خورد اما من نمی‌توانستم تکان بخورم. قرنطینه شده بودم و تنها می‌توانستم از اینترنت استفاده کنم. روزی ۳ یا ۴ بار تزریق می‌کردم و ۱۰ تا ۱۵ قرص می‌خوردم. در نهایت تشخیص دادند من سل دارم و اگر ۲ هفته دیگر گذشته بود ممکن بود بمیرم. به همین دلیل هر بار بازی می‌کنم زیاد آن دوران در روسیه می‌افتم.

1101