ال ای گلکسی و بشیکتاش بالوتلی را می‌خواهند

ال ای گلکسی و بشیکتاش بالوتلی را می‌خواهند

خبرگزاری فوتبالی – دو باشگاه بشیکتاش و ال ای گلکسی بر سر جذب ماریلو بالوتلی با هم جدال خواهند داشت.

به گزارش فوتبالی، ماریو بالوتلی از زمانی که به دلیل حواشی‌اش از برشا اخراج شد هنوز به تیم جدیدی نپیوسته و به دنبال باشگاهی برای ادامه فوتبالش است. در همین زمینه مارکا نوشته دو باشگاه ال ای گلکسی و بشیکتاش می‌خواهند با این بازیکن ایتالیایی قرارداد امضا کنند.

باشگاه ال ای گلکسی که نتوانسته جانشین خوبی برای زلاتان در خط حمله اش پیدا کند علاقمند است تا بالوتلی را جذب کند. این باشگاه خاویر هرناندز را به شهر لوس آنجلس برده بود تا بتواند به خط حمله‌اش سر و سامان بدهد اما این بازیکن از زمان پیوستنش به لیگ آمریکا با مصدومیت دست و پنجه نرم می‌کند و نتوانسته برای تیم ال ای گلکسی موفق ظاهر شود. به همین دلیل مدیران این باشگاه تصمیم به اقدام برای خرید بالوتلی کرده‌اند. دستمزد بالوتلی می‌تواند یک مشکل جدی برای تیم آمریکایی باشد زیرا آن‌ها در حال حاضر علاوه بر دستمزد هرناندز باید از پس هزینه‌های جاناتان دو سانتوس و کریسیتین پاون هم برآیند.

بالوتلی پس از دوران قرنطینه در تمرینات برشا شرکت نکرده بود و مدیریت این باشگاه قرارداد او را فسخ کرد اگرچه که در قرارداد او بندی مبنی بر جدایی او از برشا در صورت سقوط به سری بی وجود داشت.

1101