فرگوسن پیشنهاد خرید کدام بازیکن را به مورینیو داده بود؟

فرگوسن پیشنهاد خرید کدام بازیکن را به مورینیو داده بود؟

خبرگزاری فوتبالی - ژوزه مورینیو توضیحاتی را درباره تنها نصیحتی که سر الکس فرگوسن در طول دوران دو سال و نیم حضورش در اولدترافورد به او داده است ارائه کرد. 

به گزارش فوتبالی، سرمربی سابق چلسی در سال 2016 هدایت شیاطین سرخ را بر عهده گرفت و در طول دوران پر فراز و نشیب حضورش در این تیم سه جام قهرمانی به دست آورد و در دسامبر 2018 از این تیم جدا شد. این مربی سال گذشته جانشین مائوریسیو پوچتینو در تاتنهام شد و به صورت اتفاقی به بازیکنی همکار شد که فرگوسن روی انتقالش به اولدترافورد تاکید داشت. مورینیو در مستند تاتنهام در این باره گفت: " سر الکس فرگوسن در دو سال و نیم حضورم در یونایتد یک مشورت به من داد و گفت که دله الی را بخرم. اما این بازیکن در تمرینات چندان قدرتمند و درخشان حاضر نمی‌شد و ما باید انگیزه زیادی را برای او ایجاد می‌کردیم. "

گفته می‌شود پس از حضور مربی پرتغالی در تاتنهام در روز اول تمرینات صحبت‌هایی بین او و دله الی صورت گرفته است. مورینیو به دله الی گفته: " تنبل لعنتی، من تو را آزار خواهم داد و تو خوش شانسی چون وقتی من برای کسی این کار را انجام می‌دهم یعنی اتفاق خوبی در پیش است. نمی‌دانم که این سبک زندگی توست یا نه. زمان خواهد گذشت و یک روز حسرت می‌خوری که به جای که می‌توانستی برسی نرسیدی. "

1811