آنلکا: با تمام توانایی‌هایم در رئال مادرید بازی نکردم؛ همه چیز برایم سخت بود

آنلکا: با تمام توانایی‌هایم در رئال مادرید بازی نکردم؛ همه چیز برایم سخت بود

خبرگزاری فوتبالی – مهاجم فرانسوی سابق تیم‌های آرسنال، چلسی و رئال مادرید اعلام کرده تغییر سبک باعث شده زمانی که از انگلیس به اسپانیا رفته، در رئال مادرید دوران خوشی را نگذراند و با تمام توانایی‌هایش بازی نکند.

به گزارش فوتبالی، نیکولاس آنلکا تنها یک فصل برای رئال مادرید بازی کرده و در همان یک فصل هم قهرمان لیگ قهرمانان شده اما در مجموع سال خوبی را در پایتخت اسپانیا نگذرانده است.

آنلکا در فصل ۹۹-۲۰۰۰ از آرسنال به رئال مادرید پیوست و توانست به همراه رئالی‌ها بر بام اروپا بایستد اما اعتقاد دارد تغییر سبک بازی‌اش نسبت به دورانی که در آرسنال حضور داشته باعث شده تا نتواند در لباس رئالی‌ها خودی نشان دهد.

آنلکا در جدیدترین گفت و گوی خود به موی استار گفته: زمانی که به رئال پیوستم یک سبک جدید را پیدا کردم که نمی‌توانستم حد اکثر بازدهی‌ام را در آن نشان دهم. این حس را داشتم که تنها با ۴۰، ۵۰ یا ۶۰ درصد از توانایی‌هایم بازی می‌کنم. این مسئله باعث درماندگی من شده بود و به همین دلیل بود که در رئال مادرید دوران سختی داشتم.

آنلکا در ادامه افزود: لیگ جدید، تیم جدید، بازیکنان جدید، ‌ذهنیت جدید، زبان جدید و ... همه این چیزها برای من سخت بود و نتوانستم بازدهی لازم را داشته باشم.

1101