گری لینه کر: امیدوارم مسی بدون درگیری از باشگاه جدا شود

گری لینه کر: امیدوارم مسی بدون درگیری از باشگاه جدا شود

خبرگزاری فوتبالی - خبر درخواست جدایی مسی از بارسلونا بمب اخبار امشب بود، افراد مختلف به این قضیه واکنش نشان داده و موضع خود را درباره‌ی تصمیم لیونل مسی اعلام می‌کنند. باید دید که در روز های آینده چه اتفاقاتی پیرامون لیونل مسی خواهد افتاد. گری لینه کر بازیکن اسبق بارسلونا ابراز امیدواری کرد که جدایی لئو از بارسا مسالمت آمیز باشد.

به گزارش فوتبالی، به نظر می‌رسد که تصمیم لیونل مسی برای جدایی جدی است و او بزودی راهی باشگاهی دیگر خواهد شد البته هنوز مقصد آینده‌ی او مشخص نشده است و از اینتر و منچسترسیتی به عنوان مقاصد احتمالی آینده‌اش نام برده می‌شود. بدون شک خبر جدایی مسی از بارسلونا بمب اخبار نقل و انتقالات این تابستان خواهد بود.

گری لینکر که خود سابقه‌ی حضور در باشگاه بارسلونا را دارد در توییتر به اخباری که پیرامون جدایی مسی منتشر شده، واکنش نشان داد و نوشت:" اگر مسی می‌خواهد با فعال سازی بند فسخ قرارداد خود از بارسلونا جدا شود، پس امیدوارم که بارسلونا در این کار به او کمک کند، نه اینکه مانعش شود. او بهترین بازیکن تاریخ باشگاه بارسلوناست و بازیکن به شدت وفاداری بوده است. بسیار ناراحت کننده خواهد بود که اگر این مسئله با درگیری باشگاه و بازیکن به پایان برسد."

1470