نتیجه‌ی جلسه‌ی کونته با مالکان چینی اینتر: او می‌ماند

نتیجه‌ی جلسه‌ی کونته با مالکان چینی اینتر: او می‌ماند

خبرگزاری فوتبالی - در روز های اخیر و پس از شکست اینتر در فینال لیگ اروپا، دوباره گمانه‌زنی هایی پیرامون برکناری آنتونیو کونته از باشگاه اینتر شکل گرفته بود. استیون ژانگ، مالک چینی اینتر، در جلسه‌ای که با آنتونیو کونته برگزار کرد، تصمیم به حفظ این مربی ایتالیایی در باشگاه اینتر گرفت.

به گزارش فوتبالی، کونته پس از پایان سری آ از مالکان باشگاه انتقاد کرده بود و گفته بود که آن‌ها آنطور که باید و شاید هوای تیم را ندارند و بیشتر وقت خود را در چین سپری می‌کنند و برقراری ارتباط با آن‌ها دشوار است. کونته در فینال لیگ اروپا هم مقابل سویا شکست خورد تا گمانه‌زنی ها درمورد برکناری او افزایش یابد. اما اکنون پس از برگزاری جلسه‌ای میان او و استیون ژانگ به نظر می‌رسد که او همچنان به کار خود در جمع نراتزوری ها ادامه خواهد داد.

به گفته‌ی اسکای اسپورت ایتالیا این جلسه در ویلایی در خارج از شهر میلان برگزار شده و وکلای آنتونیو کونته هم در آن حضور داشته‌اند. باشگاه اینتر در بیانیه‌ای رسمی اعلام کرد:" جلسه امروز بین این باشگاه و آنتونیو کونته درباره‌ی استمرار همکاری و چیدن استراتژی و برنامه‌ای مشترک و سازنده بود. پایه و اساس ادامه‌ی این پروژه‌ی اینتر با آنتونیو کونته شکل گرفت."

1470