رسمی؛ مهاجم سابق چلسی و بارسلونا راهی رم شد

رسمی؛ مهاجم سابق چلسی و بارسلونا راهی رم شد

خبرگزاری فوتبالی - پدرو رودریگز، مهاجم و وینگر سابق چلسی و بارسلونا، با قراردادی سه ساله راهی باشگاه رم در لیگ ایتالیا شد. او چند روز پیش در فرودگاه شهر رم دیده شده بود و امروز هم تست های پزشکی باشگاه ایتالیایی را پشت سر گذاشته بود.

به گزارش فوتبالی، باشگاه رم رسما اعلام کرد که پدرو رودریگز را با قراردادی 3 ساله به خدمت گرفته است. این قرارداد تا سال 2023 اعتبار خواهد داشت. پدرو که در حال حاضر 33 ساله است، پس از 5 فصل حضور در چلسی، با پایان قراردادش، این باشگاه را به مقصد رم ترک کرد. او محصول آکادمی بارسلونا بوده و دوران درخشانی را هم در بارسای پپ گواردیولا داشته است. پدرو در تابستان 2015 بارسا را به مقصد چلسی ترک کرده بود. پدرو امروز تست های پزشکی رم را پشت سر گذاشت و مشخص شد که بزودی انتقالش به این باشگاه رسمی خواهد شد. این اولین تجربه‌ی این بازیکن اسپانیایی در فوتبال ایتالیا خواهد بود.

پدرو پس از این انتقال در گفتگو با وب سایت رسمی باشگاه رم گفت:" من از حضور در رم خوشحالم. از این چالش هیجان زده‌ام و برای دستیابی به اهداف خود در فصول آینده ، اشتیاق زیادی دارم. می خواهم از هواداران به‌خاطر استقبالی که از من کردند تشکر کنم. امیدوارم بتوانم آنها را خوشحال کنم."

1470